قزوین- جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در تجمع ۴۰۰۰هزار نفری بسیجیان شهرستان البرز گفت: باید با کسانی که مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند به جد برخورد کرد؛ اگر شلاق لازم است شلاق و اگر اعدام، اعدامش کنید.

برخورد جدی با بدبین کنندگان مردم نسبت به نظام صورت گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سالار آبنوش در تجمع ۴۰۰۰هزار نفری بسیجیان شهرستان البرز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت مسئله اصلی و عزای عمومی نظام سلطه است.

وی افزود: مردم از« ب ز»ها و «م ه»ها خسته شده اند؛ چرا اسم این دزدها را که مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است را نمی گویید؟ چرا مجازاتی را که حقشان است را اجرا نمی کنید؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: چطور می شود کانتینر کانتینر کالای قاچاق واردکشور شود و کسی جلوی آنرا نگیرد؟

سردار آبنوش بیان کرد: امروزه بانک ها به جای آنکه پول را به طرح های تولیدی با توجیه اقتصادی، اختصاص دهند آنرا به افراد خاص می دهند و این می شود بدهی های چندهزارمیلیاردی بانک ها.

وی عنوان کرد: چرا با این فسادها مقابله جدی نمی شود؟ چرا با کسانی که دراین شرایط اقتصادی کشور، این دزدیها و فساد را انجام می دهند برخورد نمی شود؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا مطرح کرد: اینها مطالبات مردم است و باید با کسانی که مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند به جد برخورد کرد؛ اگر شلاق لازم است شلاق و اگر اعدام، اعدامش کنید.

سردارآبنوش تصریح کرد: چرا اسم این مفسدین اقتصادی را به مردم نمی گویید؟ مردم از ب زها م ه ها خسته شده اند.

وی یادآور شد: برخی به اصطلاح ملی گرا جز خیانت و وابستگی کشور به بیگانگان چیزی برای کشور ارمغان نیاورده اند؛ وقتی تحریم ها شدت گرفت و شرکت های خارجی از ادامه همکاری درپروژه های نفتی و پتروشیمی دست کشیدند همین منورالفکرها می گفتند باید در برابر آمریکا تسلیم شد، اما آن تفکری که ایستاد وگفت ما می توانیم و توانست پروژه های بزرگ نفت وپتروشیمی را بسازد و به بهره‌برداری برساند، تفکر انقلابی و بسیجی بود.

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: آن تفکری که امروز برای کشور امنیت می آفریند، همین تفکر بسیجی و روحیه جهادی است؛ باید مطالبه همه مردم این باشد که تمام مدیران کشور دارای چنین روحیه وتفکری باشند.

سردارآبنوش اضافه کرد: باید مدیران پاکدست و جهادی روی کار باشند و ما این نیروها را در کشور داریم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.