گرشون هکوکین یکی از ژنرالهای سابق ارتش رژیم صهیونیستی در واکنشــی تهدید آمیز به موفقیت های نیروهای مقاومت در منطقه به رهبری ایران، ترور ســردار سلیمانی را هدف اســرائیل و بازوهای امنیتی آن عنوان کرد.

خشم صهیونیست ها از تحقق وعده سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین، نابودی گروهک تروریســتی داعش در کمتر از ســه ماه وعدهای بود که حتی در زمانی کمتــر از آن تحقــق یافــت و حامیان منطقه ای و غربی داعش که از یک سو با تأمین تســلیحات برای این گروهک و از ســویی با ایجاد ائتلاف و جبهه واحد علیه دولت های قانونی مبارزه کننده با داعش ســعی داشتند تا محور مقاومت را درهم بشــکنند، دیگر باید رویای تشکیل دولت دست نشانده و تحت سلطه خود را به گور ببرند.

گرشون هکوکین یکی از ژنرال های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در واکنشــی تهدید آمیز به موفقیت های نیروهای مقاومت در منطقه به رهبری ایران، ترور ســردار سلیمانی را هدف اســرائیل و بازوهای امنیتی آن عنوان کرد. همچنین این مقام اسرائیلی به صراحت از انجام عملیات هایی این چنین توسط رژیم صهیونیســتی خبر داد.

درحالی این گزافه گویی های مقامات اسرائیلی علیه ســردار سلیمانی مطرح می شود که در گذشته نیز شــاهد اقدامات ضد ایرانی و عملیات های خرابکارانه این رژِیم با همکاری آمریکا و برخی از کشورهای منطقه علیه مقامات رسمی و دانشمندان کشور بوده ایم. این گونه تهدیدات بیش از هر چیز هوشــیاری نظام جمهوری اســلامی را برای مقابله با تهدیدات و حفظ جان افراد می طلبد و از ســوی دیگر اینگونه تهدیدات و اقدامات باید از سوی نهادهای دیپلماتیک و وزارت خارجه در مجامع بین المللی مورد پیگیری قرار گیرد و پاســخ مقتضی به آن داده شــود.

مسئولان جمهوری اســلامی باید پاسخی کوبنده به این تهدیدات بدهند تا صهیونیست ها بدانند که در هیچ نقطه ای از جهان محل امنی برای تحرکات علیه ایران نخواهند داشت و با این اظهارات تنها عمر رژیم نا مشروع خود را کوتاه تر کرده و به نابودی آن نزدیک می کنند و درصورتی که بخواهند به اظهارات و اقداماتی از این قبیل ادامه دهند از جواب دندان شکن جمهوری اسلامی در امان نخواهند بود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.