اصفهان- استاندار اصفهان گفت: مردم دنیا با تأسی به بسیجیان دلاور در مقابل مستکبران می‌ایستند و آن‌ها را به‌زانو در می آورند.

بسیجیان جبهه استکبار را به زانو در می آورند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن مهر علیزاده صبح یکشنبه در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه بسیج ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای استان اصفهان با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، ‌ اظهار کرد: اگر نبود سازمان مقدس بسیج، امروز امنیت و استقراری در کشور وجود نداشت.

رییس شورای تأمین استان اصفهان، با بیان اینکه امروز سی و هشتمین سالگرد شجره طیبه بسیج را آغاز می‌کنیم، گفت: درود به همه بسیجیان سراسر عالم که به عشق بسیج، بسیجی شدن و بسیجی بودن در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگند و از آزادگی خود، اسلام و مسلمانان جهان دفاع می‌کنند.

مهر علیزاده گفت: سی‌وهفت سال کارنامه بسیج، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس‌ازآن زمانی که دشمن عزم جنگ فرهنگی کرد و امروز دشمن با هر حربه‌ای به دنبال ضربه زدن به مسلمانان و تسخیر مناطق غرب آسیا است اما، بسیج به‌عنوان سد مقاوم در برابر آن‌ها ایستاد و از سربلندی، آزادگی و عزت مردم انقلابی ایران دفاع کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس و همت بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و غیره اظهار کرد: امروز مردم انقلابی و مسلمان ایران به‌عنوان سرمشق در تمامی عرصه‌ها با تمام محرومیت‌ها به‌قدری درخشیده‌اند که دشمن عاجز شده است.

وی تصریح کرد: مردم دنیا با تأسی به بسیجیان دلاور در مقابل مستکبران می‌ایستند و آن‌ها را به‌زانو در می آورند.

رییس شورای تأمین استان اصفهان با بیان اینکه مستکبران به‌واسطه رژیم کودک کش صهیونیست، داعش را به وجود آوردند، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی ناامنی در منطقه را ایجاد کردند و در سال‌های اخیر مولودی پلید با عنوان داعش را به وجود آوردند تا چهره اسلامی را مخدوش کنند.

وی اظهار کرد: رژیم استکبار به کمک آمریکا این گروه تروریستی را به وجود آورد تا آن‌ها را نماد چهره اسلام نشان دهند و با راه‌اندازی ائتلاف‌هایی به‌ظاهر در مقابل آنان جز خدمت به آنان کاری نکردند.

مهر علیزاده افزود: بسیجیان دلاور، مدافعان حرم و بسیجیان عراق و سوریه به پا خواستند و شهد شیرین پیروزی را به کام مردم منطقه چشاندند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهید حججی‌ها یاد کربلا و دفاع مقدس را دوباره زنده کردند، اظهار کرد: دیدید سردار شجاع میهن اسلامی‌مان وعده داد در چند ماه آینده هیچ اثری از داعش نخواهد بود که به وعده خود وفا کرد و دیدیم دست جدا پشت سپاه اسلام مدافعان از حرم آمد و داعشی ها را از صحنه روزگار حذف کرد.

مهر علیزاده با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب، خطاب به سردار سلیمانی، گفت: نباید از دشمنی‌ها دشمن غافل بود، دیده ایم که از فردای پیروزی انقلاب دشمن دشمنی‌ها خود را نشان داد، ترور شخصیت‌ها و توطئه علیه ملت ایران را در دستور کار خود قرارداد.

رییس شورای تأمین استان اصفهان با بیان اینکه با این دشمنی‌ها ارادت مردم به امام راحل بیشتر شد، افزود: پس از جنگ تحمیلی هم ترور، تهاجم فرهنگی و امروز با روش‌های مختلف را دنبال کرده‌اند و دست از سر مردم ایران برنمی‌دارند.

وی تأکید کرد: دشمن با استقرار اسلام و جمهوری اسلامی مخالف است چرا که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند با هر قیمتی جلوی این گفتمان را بگیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هرجایی ملت ایران احساس خطر کنند برای حفظ دین و انقلاب از پای نخواهند ایستاد، اظهار کرد: همه مردم ایران برای استقرار اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و روی پا خود ایستادن در زمینه اقتصادی را جز تکالیف بر خود بدانیم و در این زمینه‌ها تلاش کنیم.

مهر علیزاده گفت: طبق پیش‌بینی و فرمایش رهبر معظم انقلاب، در یکی دو دهه آینده غده سرطانی رژیم صهیونیست ریشه‌کن و نابود خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.