کرج- در نشست مشترک استاندار البرز با وزیر ارتباطات بر گسترش همکاری های مشترک با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار در استان البرز تأکید شد.

وزارت ارتباطات برای ایجاد «اشتغال پایدار » به یاری البرز می آید

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، در این نشست که صبح امروز یکشنبه در ساختمان شماره ۵ وزارت ارتباطات و فناری ارتباطات برگزار شد دونماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

در این نشست مشترک، از ظرفیت فرودگاه پیام به عنوان یکی از مراکز اصلی زیرساخت  ارتباطات در کشور یاد شد و از آنجایی که وزارت ارتباطات معین استان البرز در حوزه اقتصاد مقاومتی است، توسعه همکاری ها و حمایت های این وزارتخانه مورد تأکید قرار گرفت.

محمدعلی نجفی استاندار البرز در این نشست با بیان اینکه ظرفیت های بخش کشاورزی در استان البرز بالا است، گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا در زمینه تولیدات کیفی محصولات به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.

 ضرورت اجرای طرح های اقتصادی  با مشارکت سرمایه گذاری داخلی و خصوصی کشور نیز از دیگر موضوعات محوری در این نشست به شمار می رفت.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیز با تأیید و استقبال از نکات طرح شده از سوی استاندارالبرز مبنی بر دغدغه اشتغالزایی گفت: اشتغال موضوع مهمی برای کل کشور است و در حوزه ارتباطات نیز در تلاش برای ایجاد بسترهای شغلی هستیم.

بهره مندی از ظرفیت بخش کشاورزی استان، متناسبت با موقعیت اقلیمی و جغرافیایی جهت احصاء فرصت های اشتغال زایی، استفاده از پتانسیل مراکز علمی و تحقیقاتی ملی مستقر در استان البرز از جمله محورهای مذاکرات مشترک مسئولان استان البرز با وزیر ارتباطات بود.

در پایان این نشست، استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دعوت به عمل آوردند تا سفری یک روزه به استان البرز داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.