سمنان- فرماندار سمنان گفت: ۲۴ پروژه اقتصادی و عمرانی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران متعلق به شهرستان سمنان است.

۲۴ پروژه اقتصادی و عمرانی همایش سرمایه‌گذاری ایران متعلق به استان سمنان است

به گزارش قدس آنلاین سید عباس دانایی بعدازظهر امروز در حاشیه دومین روز از همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان اظهار داشت: جمعی از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران در این همایش گردهم آمدند و در مورد مسائل اقتصادی و مباحث تخصصی سرمایه‌گذاری درباره پروژه‌ها مشورت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۹۶ پروژه از استان سمنان به این همایش معرفی‌شده است افزود: بیش از ۲۴ طرح متعلق به مرکز استان سمنان است که اولویت ما جذب سرمایه‌گذار به منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان است.

فرماندار سمنان با اشاره به استقبال دو سرمایه گذرا خارجی از منطقه ویژه اقتصادی سمنان خاطرنشان کرد: برای منطقه ویژه اقتصادی سمنان رایزنی‌های انجام‌شده که امیدواریم در چند روز آینده این پروژه منجر به عقد قرارداد شود.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران خارجی به پروژه‌های این شهرستان آینده خوبی را در حوزه اقتصاد سمنان رقم می‌زند افزود: با تحقق این هدف، گامی مؤثر در حوزه اشتغال برای سمنانی‌ها برداشته می‌شود.

دانایی ابراز داشت: اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های عمرانی و اقتصادی کشور نیست و باید در این راستا با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به ارتقای سطح اقتصاد و ایجاد توسعه پایدار در منطقه اقدامی مؤثر انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار خارجی زمینه‌ساز تقویت ارتباطات بین‌المللی سمنان می‌شود یادآور شد: سمنان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری نیز دارد که در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.