جوین- فرماندار شهرستان جوین در جمع بسیجیان گفت: بسیج استکبار جهانی را مقهور قدرت خودش کرده است.

ریشه های درخت تنومند بسیج در کشورهای اسلامی ریشه دوانده است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندارشهرستان جوین درجمع بسیجیان ادارات ونهاد های انقلاب اسلامی گفت: بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده، که تا کشورهای سوریه، عراق، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین ریشه دوانده، و جهانیان را مقهور قدرت خودش کرده  است.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد: بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه سپاه در عرصه های مختلف حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

وی تصریح کرد: بسیج و سپاه که نفوذش درکشورهای اسلامی نمایان شده، بعضی ازکشورها نامش را دخالت جمهو ی اسلامی می گذارند، غافل از اینکه فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده، و انقلاب اسلامی صادرشده، ومسلمانان بیدار شده، وانقلاب اسلامی را الگوی خود  قرار داده اند.  

وی تاکید کرد: امروز دو جبهه متفاوت در حال شکل گیری می باشد، یکی جبهه استکبار و دیگری جبهه انقلاب اسلامی ایران که در پشت جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی ایستاده است.  

جمشیدی اضافه کرد: امروز استکبار به این نتیجه رسیده،  اگر بخواهند ریشه شیعه را بزنند، باید با استفاده از نام شیعه وارد کار و زار شوند، که طالبان و داعش تا کنون ایفای نقش کرده اند، ولی تیرشان به خطا رفته است.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز هر کس در هر جایگاه و منصبی قرار دارد، باید عمل به فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد، گفت: فتنه خطرناک داعش و جنگ های نیابتی در غرب آسیا تنها با تفکر بسیج که بر گرفته از مکتب سیدالشهداست، منجر به شکست شده است.  

جمشیدی بیان داشت: این بازوی توانمند انقلاب اسلامی و موتور محرکه سپاه در عرصه های سازندگی، سیاسی، اقتصاد مقاومتی و شبکه گسترده اطلاعاتی حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.