نانسی پلوسی با انتقاد از تعدی‌های جنسی ترامپ علیه زنان، گفت: انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور سیل این اتهام زنی‌ها علیه مقامات آمریکایی را به راه انداخته است.

انتخاب ترامپ سیل اتهامات جنسی علیه مقامات آمریکا را به راه انداخت

به گزارش قدس آنلاین، «نانسی پلوسی» رهبر دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگوی اخیر خود با شبکه خبری ان بی سی با انتقاد از به راه افتادن روند سیل عظیمی از اتهامات جنسی علیه شخصیت های سیاسی و چهره های معروف این کشور، گفت که این روند با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا به وجود آمده و در حقیقت مقصر اصلی به راه افتادن این جنجال در آمریکا شخص دونالد ترامپ است.

بر اساس این گزارش، پلوسی گفت: انتخاب دونالد ترامپ واکنش ها را برانگیخت. بسیاری از زنانی که تجارب بدی در گذشته داشته اند اکنون می گویند: من تجربه بدی داشته ام و اکنون احتمالا شخصی که در آن تجربه من نقش داشته رئیس جمهوری آمریکا بوده است. پس من باید (آن را) اعلام کنم!

وی همچنین در مورد اتهام جنسی «هاروی واین اشتاین» کارگردان مشهور هالیوود که به اتهام آزار جنسی چند هنر پیشه مطرح زن از کار خود برکنار شد گفت: هاروی این قائله را به راه نینداخت. این انتخاب پرزیدنت ترامپ بود که این بلا را بر سر هاروی آورد و اکنون هم همه را بر گرفته است.

گفته می شود تاکنون ۲۴ زن در آمریکا ترامپ را به تعرض جنسی  علیه خود متهم کرده و برخی از آنها در دادگاه علیه وی طرح دعوا کرده اند. این درحالیست که ترامپ از زیر بار انجام تمامی این تعدی های جنسی شانه خالی کرده و انجام چنین اعمالی را به طور کل منکر شده است.  

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.