سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پیروزی مقابل قطر گفت: هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

مهران حاتمی: مقابل عراق چوب جادو نداشتیم/ تیم ملی با شرایط ایده آل فاصله دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهران حاتمی پس از پیروزی برابر قطر در نشست خبری اظهار کرد: تیم بسکتبال ما شروع خوبی نداشت. نه من و نه هیچ مربی چوب جادویی ندارد. عراق بهتر خود را آماده کرده بود و نتیجه گرفت. نتوانستیم هیچ پست دویی را به اردن ببریم. یکی تصادف کرد یکی مصدوم شد و یکی ویزا نداشت. مشکل داشتیم و واقعا نتوانستیم کارمان را انجام دهیم. برای باخت به عراق عذرخواهی می کنم.

او ادامه داد: خوشحالم که توانستیم امروز بهتر باشیم و برنده شویم. هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم اما باز هم خوب بودیم. این سیستم جدید است و مطمئنا با برنامه ریزی جدید باید برنامه بهتری داشته باشیم و عملکرد بهتر داشته باشیم.

حاتمی ادامه داد: خیلی سخت است که بخواهیم خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم. برای تمرین و هماهنگی نیاز به زمان نیاز داریم در غیر این صورت نمی توانیم از نظر تکنیک و تاکتیک هماهنگی بدست بیاوریم.  من به فدراسیون هم گفتم که زمان بیشتر نیاز داریم و باید اردوی بیشتر برگزار کنیم.

او افزود: تیم های دیگر هم که شروع خوبی داشتند اردوی مناسبی داشتند و جدی گرفتند اما ما نتوانستیم فرصت زیادی در کنار هم باشیم. به هر حال جمع کردن بازیکنانی که در لیگ برابر هم بازی می کنند در تیم ملی دشوار است و باید تلاش کنیم مشکل حل شود. من قبول می کنم این موضوع را که شرایط برای همه است اما باید زمان بیشتر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره آینده کاری اش نیز بیان کرد: جای محمود مشحون خالی است. من مدیون محمود مشحون هستم. او زحمت های زیادی برای بسکتبال کشیده است. نحوه انتقال و رفتنش درست نبود و روی بچه ها اثر گذاشت. ما وابسته به شخص نیستیم. ما متعلق به ایران هستیم و باید برای ایران تلاش کنیم اما این موضوع بر روی بچه ها تاثیر گذاشت و این اتفاق برای ما خوب نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.