مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با انتقاد از ناظر بازی با پارس جنوبی گفت: ناظر بازی مرا عین گوسفند هل داد!

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس: ناظر بازی مثل گوسفند مرا هل داد!

به گزارش قدس آنلاین، ایگور پانادیچ به سئوالاتی درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس - پارس جنوبی پاسخ داد:

* پارس جنوبی را در حالی شکست دادید که شما با حواشی زیاد اخراج شدید.

در فوتبال گاهی بازیکن، مربی و حتی داور اشتباه می‌کند اما هرچقدر فکر می‌کنم نمی‌دانم اشتباه من چه بود که باید اخراج می‌شدم، دوست ندارم درباره داوری و اشتباهاتش حرف بزنم و نمی‌خواهم قضاوتی هم داشته باشم که آیا او اشتباه کرد یا من؟

* اما همه دیدند که جلال مرادی ناظر بازی شما را هل می‌داد.

چه بگویم؟ تا جایی که من می‌دانم طبق قوانین فوتبال ناظر و حتی داوران اجازه هل دادن کسی را ندارند.

* شفاف بگویید که آیا بین شما و جلال مرادی درگیری لفظی رخ داد؟

نه؛ هیچ درگیری نبود، من فقط از او سوال کردم که چرا مرا هل می‌دهید؟ این خلاف مقررات است. داور مرا اخراج کرد و من شاید بتوانم چند استنباط برای این تصمیم درنظر بگیرم که مثلا چون بطری به سمت ما پرتاب شد من اخراج شدم؟ آیا چون به پنالتی اعتراض کردم مستحق اخراج بودم؟ و آیا چون به ظاهرسازی بازیکن حریف معترض شدم باید اخراج می‌شدم؟ من فقط از ناظر بازی که اسمش را هم نمی‌دانم می‌خواستم به حرف‌هایم گوش بدهد اما او فقط فریاد می‌زد و مرا هل می‌داد. ناظر بازی مثل یک گوسفند با من برخورد می‌کرد. مشکلی با اخراج شدن ندارم اما این رفتارها دیگر چیست؟

* مهمترین اتفاق بازی پارس جنوبی و پرسپولیس صحنه پنالتی بود که محسن فروزان دروازه‌بان تیم پارس جنوبی زد.شما به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس آیا در چنین شرایط مشابهی به دروازه‌بان تیمتان اجازه این کار را می‌دادید؟

هرگز چنین تصمیمی نمی‌گیرم و معتقدم که حریف هم تصمیم خوبی نگرفت. خودم هم نپذیرفتم که چرا آنها این کار را کردند.اگر دروازه‌بانشان در بازی‌های قبلی چنین کاری کرده بود می‌توانستم آن را بپذیرم اما وقتی او چنین کاری نکرده این اقدام از نظر من پذیرفتنی نیست. البته من شنیده‌ام که او به عنوان یک استقلالی می‌خواست خودش را به هواداران پرسپولیس نشان دهد و بگوید که دیدید به شما گل زدم و مطمئن بودم که او این نیت را داشت. علاقه‌ای ندارم در این باره اظهارنظر کنم اما برای من در حالت عادی این تصمیم قابل پذیرش نیست و هرگز چنین تصمیمی را در این شرایط حساس نمی‌گرفتم. شاید او می‌خواست ...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.