شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین هدف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ایجاد اشتغال و فعال کردن کارگاه های نیمه تعطیل تولیدی است.

مهمترین هدف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی باید ایجاد اشتغال باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری گفت:دستگاه های معرفی کننده افراد در خصوص  طرح تسهیلات مشاغل خانگی باید اولویت طرح ها در رابطه با میزان اشتغال و بازدهی اقتصادی را در نظر بگیرند.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال بیکاران در استان باید از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت شود تا شاهد پایین آمدن نرخ بیکاری بویژه در جوانان تحصیل کرده باشیم.

عباسی تاکید کرد: میزان اعطای تسهیلات به حوزه مشاغل خانگی باید نسبت به پتانسیل و ظرفیت های هر شهرستان در چهارمحال و بختیاری مشخص و طرح‌ها معرفی شوند.

وی گفت: میزان تسهیلات پرداختی به مشاغل خانگی باید بر اساس ظرفیت های هر شهرستان در چهارمحال و بختیاری مشخص و طرح‌ها معرفی شوند.

عباسی خاطر نشان کرد:مهمترین هدف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی باید در راستای ایجاد اشتغال و احیای واحدهای راکد و غیرفعال باشد،همچنین بانک ها باید طرح هایی را در اولویت قرار دهند که بیشترین اشتغال را ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.