تیم فوتبال رئال مادرید در جام حذفی باشگاههای اسپانیا برابر حریف دسته سومی متوقف شد اما به لطف برد در زمین حریف صعود کرد.

رئال مادرید برابر حریف دسته سومی متوقف شد/ بازگشت گرت بیل با پاس گل

به گزارش قدس آنلاین، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای اسپانیا، کوپا دل ری بامداد روز چهارشنبه با برگزاری دیدار تیم های رئال مادرید و فوئنلابرادا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ادامه یافت که در پایان شاگردان زیدان برابر رقیب گمنام خود ۲ بر ۲ متوقف شدند.

زین الدین زیدان در این بازی به ستارگان خود استراحت داد و بازیکنان جوان و نیمکت نشین در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

در نیمه نخست این تیم فوئنلابرادا بود که زیدان و شاگردانش را غافلگیر کرد و یک بر صفر برنده شد. شوت سهمگین میلا در دقیقه ۲۵ تور دروازه رئال مادرید را به لرزه در آورد.

در نیمه دوم زیدان تغییراتی را ایجاد کرد. گرت بیل که مدت ها مصدوم بود در دقیقه ۶۳ به میدان رفت و بلافاصله بعد از فرار از جناح راست با پاس استثنایی بیرون پا بورخا مویا مایورال را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن گل تساوی را به ثمر برساند.

تلاش رئال مادرید برای دست یابی به گل دوم در دقیقه ۷۰ نتیجه داد و بار دیگر بورخا مویا مایورال برای مادریدی ها گلزنی کرد. این پایان کار نبود و پورتیا در دقیقه ۸۹ گل دوم تیم فوئنلابرادا را به ثمر رساند تا کار برابر شود.

تیم رئال مادرید که در بازی رفت ۲ بر صفر برنده شده بود در مجموع ۴ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.