کرج- شهردار کرج با تاکید براینکه اولویت اصلی بودجه سال آینده باید توسعه و رسیدگی به محلات محروم باشد گفت: توسعه محلات بستراصلی توسعه شهری است.

 اولویت بودجه سال آینده توسعه محلات محروم کرج باشد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی کرج اظهار کرد: بسیاری از محلات  شهر و مناطق محروم شرایط مناسبی ندارد و در این مدتی که در خدمت مردم شهر کرج بودم  در موضوع توسعه محلات و در بخش ستادی و اجرایی کارهای اولیه انجام گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: در اکثریت محلات اصلی ترین مشکلات عدم اجرای خدمات شهری مناسب و ساخت و سازهای بی رویه است.

نصیری با بیان اینکه ۳۰ هکتار زمین خدماتی در محلات نیاز است افزود: برای هر نفر ۲۰ متر مکعب خدمات باید انجام شود.

وی تاکید کرد:اولویت اصلی بودجه سال آینده توسعه و رسیدگی محلات محروم باشد و برنامه ها و پروژه های متعددی برای این محلات در نظر گرفته شود.

شهردار کلانشهر کرج با  اشاره به اینکه مطالبات مردم به حق است چرا که مردمی  صبور و نجیب داریم افزود: مدیریت شهری باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد ودر جهت توسعه زیر ساخت های شهری توجه ویژه صورت گیرد چرا که یک متر فضای فرهنگی مناسب در محلات محروم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگ عمرانی در شهر صورت گرفته است ولی پاسخگوی نیازهای محلات نبوده است افزود: مردم در محلات زندگی می کنند و به سرانه های فضای سبز، ورزشی، فرهنگی و درمانی نیازمند هستند.

نصیری در پایان گفت: درمساجد محلات و در نشست هایی که با مردم داشته ایم مطالبات را بررسی کرده ایم و برای اجرایی کردن آنها زمانبندی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.