رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم، جزئیات دستگیری موبایل‌قاپ‌های سفیدپوش شمال شهر را تشریح کرد که با شیوه‌ای خاص در حالی که رمز گوشی تلفن همراه مالباختگان باز بود، اقدام به سرقت موبایل کرده و به محتویات گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کردند.

دستگیری موبایل‌قاپ‌های سفیدپوش در شمال تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مافی با اشاره به دستگیری دو سارق موبایل قاپ در محدوده ازگل اظهار کرد: به دنبال شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده ازگل و قائم(عج)، در خصوص سرقت‌ها و زورگیری دو موتورسوار سفیدپوش، پرونده‌ای در این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این سارقان، با پرسه‌زنی با موتورسکیلت در محدوده خیابان‌های شمال تهران خصوصا محله ازگل، ضمن پرت کردن حواس مالباختگان اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می‌کنند.

وی افزود: با به دست آمدن چهره و مشخصات سارقان در تحقیق از مالباختگان، تیم‌های عملیاتی ضمن گشتزنی‌های هدفمند، در نهایت موفق به شناسایی این سارقان در یکی از خیابان‌های محله وحیدیه شدند و پس از تعقیب و گریز هر دو متهم را بازداشت کردند.

مافی با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد، هر دو متهم صراحتاً به ده‌ها سرقت‌ تلفن همراه اعتراف کردند در خصوص شیوه سرقت‌های این دو متهم گفت: شیوه و شگرد اآن‌ها به این شکل بود که یکی از این سارقان پس از شناسایی طعمه‌های خود با مراجعه به شهروندان به بهانه‌ای واهی تلفن همراه او را برای تماسی اضطراری قرض می‌گرفته و پس از طی چند قدم، از مالباخته دور می‌شد که ناگهان همدستش با موتورسیکلت سر می‌رسید و او نیز با استفاده از غفلت مالباخته، سوار موتورسیکلت شده و از محل می گریختند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم خاطرنشان کرد: با این شیوه و شگرد، رمز گوشی تلفن همراه مالباختگان نیز باز بود و سارقان به راحتی می توانستند به محتویات و اطلاعات داخل گوشی دسترسی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.