حمید رضا حاجی بابایی”رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس” با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت، گفت: علی رغم تلاش ها، زحمات و کوشش هایی که انجام می شود عملکرد، رضایت بخش نیست. آن هم به این دلیل که مشکل امروز ما اقتصادی است و در این راستا در حوزه هایی همچون اشتغال، اقتصاد و معیشت با مشکلات جدی روبه رو هستیم.

عملکرد اقتصادی دولت رضایت بخش نیست؛حل مشکلات اقتصادی نیاز به “طرح نو” دارد

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا حاجی بابایی”رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس” با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت، گفت: علی رغم تلاش ها، زحمات و کوشش هایی که انجام می شود عملکرد، رضایت بخش نیست. آن هم به این دلیل که مشکل امروز ما اقتصادی است و در این راستا در حوزه هایی همچون اشتغال، اقتصاد و معیشت با مشکلات جدی روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های دولت باید افزایش یابد، افزود: باید بر مبنای برنامه ششم، طرح نو در انداخت و حرکت قدرتمندانه ای شکل داد تا بدین وسیله دولت بتواند قسمتی از مشکلاتی که در جامعه بوجود آمده است را برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، اشتغال را کلیدی‌ترین موضوع کنونی در کشور دانست و  تصریح کرد: اگر قرار باشد در کنار هم قرار بگیریم و همبستگی و هم‌افزایی برای مقابله با بیکاری داشته باشیم، باید صحیح‌ترین راه را انتخاب کنیم.

حاجی بابایی درخصوص تلاش مجلس برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، گفت: مجلس در کمک به دولت گام بلندی برداشته است، همه در حال تلاش هستند از این رو نظام تمام استعدادهای لازم را به کار گرفته است تا با مشکل اشتغال در کشور مقابله کند.

وی می گوید: برای مقابله با بیکاری، کار سختی در پیش است اما در صورت وجود کوچک‌ترین حاشیه‌ای در کشور این کار سخت به محال تبدیل می‌شود.

*جایگاه معاونت اقتصادی رئیس جمهور تشریفاتی است/مخالفت با تغییر ساختار دولت

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پاسخ به این سوال” آیا معاونت اقتصادی رئیس جمهور در دولت دوازدهم تاکنون توانسته بین تیم اقتصادی هماهنگی کامل ایجاد کند؟ “، اظهارداشت: معتقدم، این جایگاه کاملا تشریفاتی است  چون با وجود سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی چنین جایگاهی در قوه مجریه بی اساس است.

حاجی بابایی همچنین در خصوص تغییر ساختار در دولت نیز، گفت: مشکل ما ساختار نیست، باید به سمت کارآمدی حرکت کنیم. پیش از این تغییر ساختار در دولت انجام شده است به همین جهت اگر بخواهیم وارد این بحث شویم فقط وقت گرفته می شود.

منبع: سایت قطب اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.