معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر مخالفت با سیطره رژیم صهیونیستی و تکفیری ها بر لبنان تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله با موضوع نخست وزیر به عنوان یک موضوع ملی برخورد می کند. ما بر دو اصل اساسی تاکید کردیم؛ نخست، حفظ ثبات سیاسی که با انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان تحکیم شده است و تشکیل دولت مشارکت ملی و تصویب قانون انتخابات و دوم، حمایت از گزینه های ملی و مخالفت با دیکته هایی که از خارج می شود.

وی تاکید کرد: اگر حوادث اخیر لبنان و منطقه در برهه اخیر مورد توجه قرار دهیم متوجه می شویم که توفان بحران سوریه به لبنان رسید اما پایداری آن را بر هم نزد و آنرا به فتنه داخلی نکشاند و این به سبب تصمیمات گروههای لبنانی بود تا لبنان به عرصه ای برای گزینه های دیگران تبدیل نشود. به عبارت دیگر زمانی که دولت وابسته به کشور دیگر در منطقه یا جهان بود، سپری شده است.

نعیم قاسم بیان کرد: شاهد عبور از بحران و بازگشت ثبات بودیم و اوضاع مهیای بازگشت دولت و روند عادی کشور است. به سبب آنچه رخ داده است شاهد برخی تعدیل ها در آرایش های سیاسی خواهیم بود که بر انتخابات پارلمانی و نتایج آن تاثیر خواهد گذاشت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: لبنان قوی و مستقل در نتیجه پیروزی بر تروریستهای اسرائیلی و تکفیری و معادله ارتش، ملت و مقاومت است. حزب الله مجددا تاکید می کند که حافظ این روند خواهد بود و آنرا مورد حمایت قرار می دهد و قیمومیت و سیطره اسرائیل و تکفیری ها را نمی پذیرد و همواره در راستای وحدت ملی با گروههای سیاسی موثر که خواهان لبنان با ثبات و مستقل هستند، حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.