رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام کرد: مفتی ها آل سعود فتوای تحریم جنگ با صهیونیستها را صادر می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسب ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) از یمنی ها خواست که مشارکت گسترده ای در مراسمی که فردا پنجشنبه در میدان السبعین در صنعا برگزار می شود، داشته باشند.

وی افزود: از ملت عزیزمان می خواهم که حضور گسترده در جشن فردا در صنعا داشته باشند. به همه منافقین و در راس آنها رژیم سعودی و کافران در راس آنها آمریکا می گوییم که ملت یمن اگر همه دنیا با آن بجنگد و میلیونها شهید بدهد، سرانگشتی از محبت به رسول الله دست بر نمی دارد.حضرت محمد(ص) اسوه ما است و در برابر همه چالشها به وی متوسل می شویم. آزادی ما اصل ایمانی نزد ما است و نه فقط سیاسی و اگر از آن کوتاه بیاییم اسلام و ایمانمان را از دست داده ایم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه بیان کرد: ما به همه دنیا می گوییم که در مسیر ایمان گام بر می داریم و کسانی که در توهم به بندگی کشیدن ملت ما به سر می برند بدانند که در رویاپردازی هستند و در توهم به سر می برند.

وی تاکید کرد: ما به عنوان انصارالله و رسولش در هر زمان پرچم اجدادمان را حمل می کنیم. لوای ما لوای اسلام و حق و لوای نصرت اسلام  است.

عبدالملک الحوثی مجددا رژیم سعودی را به خاطر ورود یک صهیونیست به مسجد رسول الله و هتک حرمت آن در حالی که مانع از ورود بسیاری از مسلمانان می شود، محکوم کرد و گفت: مفتی های رژیم سعودی در حالی که فتواهای تحریم جنگ با صهیونیستها را صادر می کنند در عین حال فتواهای جنگ با مسلمانان در یمن را صادر می کنند.

رهبر انصارالله یمن خواستار تقویت جبهه داخلی یمن شد و اعلام کرد: از حملات رسانه منفی درباره اوضاع داخلی که عامل خوشحالیی متجاوزان است، پرهیز شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.