شهرکرد-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی مظاهر نیکخواه را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، مظاهر نیکخواه، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد است که به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.

در متن حکم فرهاد رهبر آمده است:برادر گرامی جناب آقای دکتر مظاهر نیکخواه

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد» منصوب می‌شوید.
به گزارش ایرنا، مظاهر نیکخواه فرزند شهید خسرو نیکخواه است و کتاب ' دادا خسرو' را در حوزه دفاع مقدس درباره این شهید منتشر کرده است.
پیش از این عبدالله قاسمی پیربلوطی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد که پس او  فرهاد خاکسار حقانی به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه معرفی شد.

این دانشگاه دارای ۳۲۰ نفر اعضا هیات علمی، استاد و مربی است و ۸ هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

تاکنون ۵۰هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده اند که بخشی از این دانشجویان نیز اشتغال دارند و یا زمینه اشتغال آنها در استان یا بیرون از استان در ادارات و نهادها یا بخش خصوصی فراهم شده است.

هم اکنون ۲۳کانون دانشجویی و ۵تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.