کرمان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اجرای مجددطرح «پاییزه کتاب» از ٢ لغایت ٢٢ آذر ماه سال جاری در مراکز استان ها و در شهرستان ها تا ٢ دی ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح ادامه دارد.

طرح پاییزه کتاب در کرمان در حال برگزاری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ارشاد کرمان، وحید محمدی افزود: هدف از اجرای این طرح  ارتباط بیشتر مردم با کتابفروشی ها و هدایت یارانه های نشر به کتابفروشی ها است  تا آنها نیز به مانند دیگر بخش های نشر از یارانه های نشر بهره مند شوند .

معاون فرهنگی همچنین با اشاره به اجرای طرح «پاییزه » به عنوان هفتمین طرح حمایتی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به منظور اختصاص  یارانه  خرید کتاب به صورت  مستقیم از سوی دولت به مردم ، تصریح کرد: ٣١ کتابفروشی از  استان در این طرح حضور دارند که ٢٦کتابفروشی در مرکز استان  و از شهرستان ها بم ،سیرجان ،رفسنجان  ،جیرفت و بردسیر یک کتابفروشی  حضور دارد.

وی در خصوص ویژگی این طرح گفت:میزان تخفیف هر فرد. در اولین روز  که با روز کتابگردی همزمان شده بود ٣٠ تا ٣٥ درصد  و در روزهای دیگر  برای خرید کتاب های عمومی ٢٠ درصد و کتاب های کودک ٢٥ درصد است و سقف خرید نیز صد هزار تومان است و خرید بیشتر از صد هزار تومان شامل تخفیف نمی شود.

 هر فرد می تواند با مراجعه به کتابفروشی عضو طرح  با ارائه شماره ملی خود خرید نماید و مجاز به خرید از هر کتاب ٢ جلد  می باشد.

محمدی افزود:  افراد می توانند با مراجعه  به سایت www.ketab.ir و با انتخاب طرح پاییزه که لیست کتابفروشی های عضو طرح به تفکیک هر استان قابل نمایش است با انتخاب استان مورد نظر تمامی کتابفروشی های شهرستان های استان مورد نظر به همراه آدرس و شماره تماس آنها را مشاهده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.