بازیکن با سابقه آرژانتینی بر این باور است که دوران حضورش در بارسلونا به پایان رسیده و باید در زمان مناسب این تیم را ترک کند.

خاویر ماسکرانو: دوران حضور من در بارسلونا به پایان رسیده است/ زمان مناسبی از لیورپول جدا نشده بودم

به گزارش قدس آنلاین، این ملی پوش آرژانتینی در سال ۲۰۱۰ از لیورپول به بارسا پیوست و در ۷ فصل گذشته، دو قهرمانی در چمپیونزلیگ، ۴ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد.

او که تا سال ۲۰۱۹ با بارسا قرارداد دارد، در این فصل کمتر در ترکیب این تیم بازی کرده و می داند که دوران حضورش در این تیم به انتها نزدیک شده و امیدوار است برخلاف زمان جدایی اش از لیورپول، در زمان درست از آبی و اناری ها جدا شود.

او به ای اس پی ان گفت: فکر می کنم دورانم در اینجا به پایان رسیده است. بعد از مدت طولانی در اینجا، دیگر کار زیادی در این باشگاه ندارم. این را با ناراحتی نمی گویم. من بهترین سال های دوران حرفه ای ام را در این باشگاه داشتم و هرگز آن را فراموش نمی کنم. 

ماسکرانو ادامه داد: من یکی از آنهایی هستم که فکر می کنم باید زمان درست پایان دوره تان را بدانید. دوست دارم در زمان مناسب به دوران حضورم در بارسا پایان بدهم اما این واقعا به من بستگی ندارد.

مدافع هافبک آرژانتینی گفت: من خیلی تاکید دارم که در زمان مناسب بروم زیر وقتی از لیورپول جدا شدم، زمان مناسبی برای من نبود و آن را دوست نداشتم. این حس را که دوست دارم دوباره به لیورپول برگردم را دوست نداشتم و هنوز چیزی در قلبم هست. نمی خواهم اتفاق مشابهی برایم در بارسلونا رخ بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.