کرمان - خطیب موقت جمعه کرمان گفت: در استان زلزله خیز کرمان باید به موضوع مقاوم سازی توجه ویژه ای شود و مسئولان باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

توجه مسئولان به بحث مقاوم سازی منازل

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت در جمع مردم نمازگزاران خداجوی کرمان با گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و آغاز هفته وحدت افزود :قرآن کریم با رها به مقوله وحدت تاکید کرده و همگان را به این امر فراخوانده است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به آتش تفرقه ایجاد شده در منطقه بوسیله عناصر استکبار تصریح کرد: این آتش تفرقه عواقب خطرناکی برای ملل مسلمان ایجاد خواهد کرد که باید با هوشیاری و وحدت این آتش را خاموش کرد.

حجت الاسلام عربپور از خدمات آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان تقدیر کرد و اظهارکرد: وی سالها در سنگر نماز جمعه با اخلاص کامل و پاکدستی مثال زدنی در راستای خدمت به دین و مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

خطیب جمعه کرمان جوانان را سرمایه های جامعه برشمرد و برنامه ریزی دقیق برای اموزش اشتغال و ازدواج آنان را خواستارشد .

امام جمعه موقت کرمان با گرامیداشت روز نیروی دریایی و روز مجلس وظیفه مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تصویب قوانین سودمند برای مردم و نظارت بر اجرای قوانین عنوان کرد .

حجت الاسلام عربپور با اشاره به زلزله ۶ویک دهم ریشتری صبح امروز در استان کرمان توجه مستمر به استحکام بخشی ساخت وسازها را خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.