سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس با انتقاد از بازی شاگردانش گفت: قطعا تقصر این شکست برعهده من است.

اظهار نظر عجیب امیر قلعه نویی پس از خوردن چهار گل از پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی پس از شکست ۴ بر صفر عصر امروز تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به آقای برانکو و هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. خدا را شکر که یک بازی خوب شد. اختلاف ما با پرسپولیس چهار گل نبود. حریف چهار توپ اورد و چهارتایش هم گل شد!

وی ادامه داد: دفاع چپ و راست ما امروز روزشان نبود و در مقابل تیم حریف بسیار خوب کار کرد. ما در موقعیت صفر به صفر موقعیت خیلی خوبی داشتیم که تبریزی گل نکرد. ضمن اینکه اگر ضربه پنالتی ما گل می شد شرایط فرق می کرد. اگر بازیکنانم مثل پرسپولیسی ها می جنگیدند ما هم می توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

قلعه نویی در مورد تعویض تبریزی در بین دو نیمه گفت: احساس کردم که او از نظر روحی در شرایط مطلوبی نیست. به همین خاطر او را تعویض کردم. قطعا مسئولیت این باخت با من است و شاید بد تعویض کردم و یا ترکیب را خوب نچیده بودم.

وی در مورد تقویت تیم در نیم فصل دوم گفت: ما به باشگاه پیشنهاد داده ام که در نیم فصل حداقل باید ۵ بازیکن را جذب کنیم. من این را پیشنهاد داده ام و باید ببینیم باشگاه چه می کند. 

امیر قلعه نویی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: آنها خیلی خوب بودند و این بازی را بردند. گل های ابتدایی خوردیم. با وجود اینکه در طول هفته خیلی کار کرده بودیم اما نتیجه چیز دیگری بود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در مورد تاکتیک ذوب آهن در این دیدار اظهار داشت: من علاقمند به فوتبال تهاجمی هستم. مردم هم همین نوع فوتبال را دوست دارند. می توانستیم فوتبال بسته را مقابل پرسپولیس انجام دهیم اما من اهل این نوع فوتبال نیستم که حوصله هواداران را سر ببرم.

وی درباره آفساید گیری های اشتباه بازیکنان خط دفاعی این تیم اظهار داشت: من می گویم اگر دفاع راست و چپ‌مان هوشمندانه بازی می کردند نباید هیچ کدام از این گل ها را می خوردیم.

قلعه نویی درباره عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی تیمش اظهار داشت: به نظرم کی‌روش خیلی خوب بازی کرد . درباره عطایا هم من فکر می کنم می توانست بهتر باشد.در مجموع تمام بازیکنان ضعیف بودند و فقط درصد های مقصر بودن هایشان متفاوت است.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه هنوز ذوب آهن را مدعی حضور در بالای جدول برای قهرمانی می داند تصریح کرد: تیم خوبی نداریم. روز گذشته هم گفتم که باید پنچ بازیکن باید جذب کنیم. اگر از همین باختمان فاکتور بگیریم باید بگویم در خیلی از بازی ها حقمان باخت نبود. باید طرز تفکر بازیکنانمان را عوض کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.