اهواز- امام جمعه اهواز با انتقاد از روند استخدام اخیر صنعت نفت گفت: روند در پیش‌ گرفته‌ شده در خصوص این استخدام نشانگر بی‌مهری نسبت به خوزستان است و از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

انتقاد رک امام جمعه اهواز از  وزارت نفت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته- دهم آذر ماه- در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز، سخن می گفت.

وی توضیح داد: در بخشنامه استخدام اخیر نفت مبنی بر استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر، شرایطی قید شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: شرایط بخشنامه به این معنا است که این دو هزار و ۵۰۰ نفر از آن سر دنیا و از استان‌های دور مانند تهران و خراسان و آذربایجان بلند شوند و برای کار به سوسنگرد و هویزه و جفیر و سایر میادین نفتی خوزستان بیایند. اما مردم بومی چه می‌شوند؟ در خوزستان افراد تحصیل‌کرده و متخصص داریم که می‌توانند در این مشاغل به کار گماشته شوند. برای دیگر افراد بومی هم می‌توان دوره آموزشی برگزار کرد. آیا شرایط این بخشنامه، صحیح و به انصاف است؟

وی افزود: این کارها سبب نگرانی می‌شود، احساسات برانگیز است و دشمن هم سوءاستفاده می‌کند.

امام جمعه اهواز یادآوری کرد: در خارج از کشور شیاطینی هستند که نه به اصفهان کار دارند و نه به شیراز و مشهد و تبریز بلکه فقط با خوزستان کار دارند و نقشه می‌کشند تا خوزستان را به هم بریزند. این شیاطین در ریاض نشسته‌اند. با وجود همه این مسائل، آقایان مسئول!  آیا می‌خواهید زمینه را برای سوءاستفاده دشمنان فراهم کنید؟

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.