کرج- وزیر اطلاعات با اشاره به حساسیت ها و تنوع قومی مذهبی در البرز گفت: مدیران استان باید از ظرفیت های این بخش به خوبی استفاده کنند.

مسئولان از ظرفیت تنوع قومیت ها در البرز استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حجت الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهرشنبه در نشست شورای اداری البرز با اشاره به مسایل گره خورده استان البرز با تهران گفت: حل مسایل تهران بدون پیوست امنیتی با این استان امکانپذیرنیست.

وزیر اطلاعات در ادامه  گفت: به لطف خدا و هدایت های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه های مختلف نظام اسلامی، خلافت خود خوانده داعش و مسائل بزرگ، پشت سرگذاشته شد.

وی ادامه داد: برغم شکست داعش، دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته اند و درصدد تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و دراین مسیر نباید دچار غفلت شد.

وزیراطلاعات با اشاره به هفته وحدت به عنوان نعمتی الهی و رمز پیروزی اقوام و ملت ها، گفت: تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت ها می شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی، امتحانی الهی است و باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم نعمتی از سوی خداوند متعال است و شکر این نعمت باید با خدمت رسانی بیشتر همراه باشد.

علوی گفت: حکومت باید برای همه، عدالت و خدمت رسانی بی منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را به دست آورد.

وزیر اطلاعات بر حفظ کرامت، حرمت و شخصیت مردم تاکید کرد و افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن همه چیز در محوریت مردم است.

وی اضافه کرد:امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و همه مسئولان به برکت رشادت ها و حضور در صحنه این مردم خدمتگزار آنان هستیم.

علوی گفت: با کسانی که بد برخورد می کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط حسنه شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کند تا جلوی اقدامات دشمنان را بگیریم.

علوی گفت: درشرایطی که متزلزل ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد بودیم، در کشور اسلامی ایران به کرار شاهد ضربه خوردن تیم های تروریستی بودیم و بیش از ۱۲۰ تیم تروریستی منهدم شد.

وزیراطلاعات افزود: این دستاوردها با تلاش دستگاه های اجرایی مختلف و همدلی میان آنها به دست آمده و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بی بدیل خود را ایفاء کرده اند.

علوی یادآورشد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در هراستانی منشا خیر و برکات بوده و مسئولان همواره قدردان زحمات این وزارتخانه بوده اند.

در پایان این جلسه با حضور وزیر اطلاعات ضمن قدردانی از مدیرکل پیشین اطلاعات استان مدیرکل جدید معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.