مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سازمان بسیج اساتید با بیش از ۳۵ هزار عضو و ۷۰۰ دفتر و کانون در سراسر کشور، نسبت به جذب و هدایت کمک های نقدی کلیه خیرین و مردم شریف ایران آمادگی کامل خود را اعلام می نماید.

اساتید سراسر کشور برای کمک به امر بازسازی مناطق زلزله زده بسیج می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید؛ علی قجری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی بسیج اساتید کشور گفت: بنابر وظایف و مأموریت های کلی سازمان بسیج مستضعفین، سازمان بسیج اساتید کشور به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه، اقدام به جذب و هدایت کمک های مردمی از سراسر کشور در راستای ساماندهی به امر خطیر بازسازی مناطق زلزله زده، می کند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: به موجب طرح جامع بسیج مصوّب فرماندهی معظم کل قوا که بر ضرورت ایفای نقش موثر اقشار مختلف بسیج در جهت امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در کشور تأکید دارد، سازمان بسیج اساتید با بیش از ۳۵ هزار عضو و ۷۰۰ دفتر و کانون در سراسر کشور، نسبت به جذب و هدایت کمک های نقدی کلیه خیرین و مردم شریف ایران آمادگی کامل خود را اعلام می نماید.

قجری با تأکید بر ظرفیت بسیج اساتید به منظور ساماندهی به کمک های مردم در سراسر کشور، ادامه داد: اساتید بسیجی در سراسر کشور به عنوان نخبگان متعهد و دلسوز این مرزوبوم همیشه مورد وثوق آحاد مردم بوده اند و روشنگری و آگاهی بخشی ایشان در صف امدادرسانی اجتماعی و انسان دوستانه، نقش اساسی در کمک رسانی و کاهش آلام و مصائب هم وطنان آسیب دیده در اقصاء نقاط کشور خواهد داشت. لذا ضروری است کلیه دفاتر و کانون های بسیج اساتید در سراسر کشور، نسبت به اطلاع رسانی و جهت دهی درست به کمک های مردمی در سطح دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، برای بازسازی عاجل سرپناه و محل سکونت مردم عزیز کرمانشاه اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی بسیج اساتید افزود: کلیه اساتید بسیجی و مردم خیرّ و شریف ایران عنایت داشته باشند کمک های نقدی جهت بازسازی مناطق، به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ (جاری طلایی) یا شماره پایا IR۰۳۰۱۵۰۰۰۰۰۰۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه بنام «کمک به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه» واریز شود.

قجری با ذکر این نکته خاطرنشان کرد: این اطمینان خاطر به مردم شریف داده می شود کلیه کمک های واریزی خیرین در سراسر کشور، تامادامیکه سپاه های استانی در کمک به بازسازی مناطق زلزله استان کرمانشاه مشارکت دارند، برای هزینه در آن محل و با تخصیص بنام آن واحد کمک رسان، پرداخت خواهد شد و صرف امور غیر نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.