تربت جام- فرماندار تربت جام گفت: دستگاههای اجرایی تربت جام باید برای خدمت رسانی به مردم تحرک بیشتری داشته باشند و مدیران ضعیف و کم کار از چارت مدیریتی حذف خواهند شد.

فرماندار تربت جام، برای مدیران خط ونشان کشید

علی رستمی که در حاشیه هشتمین جلسه شورای اداری که شامگاه شنبه در محل فرماندار تربت جام برگزار شده به خبرنگار قدس آنلاین گفت: شهرستان تربت جام از لحاظ زیر ساخت های اداری ضعیف بوده و باید پرسنل اداری دولت با کار مضاعف کمبود نیروی انسانی را جبران کنند و باید در حطیه کاری خود را به نحو احسنت انجام وظیفه کنند.

فرماندار تربت جام همچنین به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه کرد به آسیب های اجتماعی نگاه جدی داشته باشند گفت: علی رغم تلاش های انجام شده از سوی دولت نارضایتی اجتماعی در بین مردم مشهود است که باید این آسیب ها همچون بی اعتمادی در اطلس اجتماعی منطقه برسی شود و در حال حاضر این اطلس اجتماعی منطقه تهیه شده است ولازم است براساس آن رفتار شود.

علی رستمی با انتقاد از عملکرد مدیران تربت  جام  در خارج ازساعت اداری گفت: مدیران شهرستان، مدیران ساعتی و اداری نیستند بلکه باید در مراسم های خارج از ساعت اداری حضور فعال داشته باشند که متاسفانه حضورشان در مراسم به انگشتان  یک دست هم نمی رسد واین رفتار مدیران درارزشیابی آنان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی همچنین به دخالت دولت در جهت خرید تضمینی محصولات از کشاورزان اشاره کرد وگفت: من مخالف این نوع برنامه ریزی دولت برای کشاورزان هستم دولت که نمی تواند پول کشاورزان را به موقع پرداخت کند و با تاخیر ۶ ماهه و یک ساله انجام شود در حقیقت بخش خصوصی را نابود می کند  و این روند در طولانی مدت به اقتصاد کشور لطمعه وارد خواهد کرد که باید توسط نمایندگان مجلس برسی جدی صورت گیرد.

وی درادامه اظهارداشت: امسال حدود ۵هزار و ۵۰۰کیلو خرید حمایتی زعفران توسط دولت خریداری شده است آیا می توان در سال آینده این روند ادامه داد متاسفانه باهمین خرید های حمایتی صنعت قند وشکر در حال زیان ده هستند و عملا نمی تواند محصول تولیدی خود را به قیمت واقعی به مصرف کننده برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.