کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال صحبتهای جنجالی کارلوس کی روش که از سوی روزنامه اسپانایی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال بعد از مصاحبه های انتقادی کارلوس کی روش + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، کمیته تیم‌های ملی به نقل از کی‌روش اعلام کرد که سرمربی تیم ملی با روزنامه اسپانیایی آس صحبتی نداشته است. این روزنامه پس قرعه کشی از ابراز ناخرسندی سرمربی تیم ملی ایران از هم گروهی با اسپانیا و پرتغال نوشته بود، این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد این روزنامه معتبر اسپانیایی در نقل صحبت‌های کی‌روش خیالبافی کرده باشد.

پس از پایان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روزنامه‌ ‌اسپانیایی آس و شبکه تلویزیونی ۴ اسپانیا به‌ نقل‌ از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اعلام کردند که کی‌روش اظهار کرده که از قرعه ایران نمی‌تواند خوشحال باشد.

این روزنامه‌ ‌اسپانیایی در ادامه‌ و به‌ نقل‌ از کارلوس کی‌روش و به استناد اظهاراتش در گفت‌وگو با شبکه ۴ اسپانیا آورد: "از قرعه ایران نمی‌توانم خوشحال باشم، ‌اسپانیا و پرتغال دو تیم خاص برای من هستند. جام جهانی برای ما رقابت‌های سختی خواهد بود. همیشه جام جهانی سخت است و فرقی ندارد که در چه گروهی قرار داشته باشیم".

رونامه اس در اولین خبرش که پس از قرعه کشی جام‌جهانی منتشر کرده به نقل از شبکه ۴ اسپانیا نقل و قول کی‌روش را منتشر کرد. در متن مصاحبه شبکه ۴ اسپانیا با کی‌روش جملات فوق به روشنی دیده می‌شود.

البته روزنامه آس دقایقی پس از انتشار اولیه اظهارات کی‌روش به نقل از شبکه ۴ اسپانیا، اظهارات کامل کی‌روش را مستقلا نیز منتشر کرد.

این اظهارات به نقل از کی‌روش در حالی در روزنامه‌ آس و شبکه ۴ اسپانیا منتشر شد و ترجمه آن نیز بر روی خروجی ایسنا قرار گرفت که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با موضع‌گیری سختگیرانه اخیر کی‌روش باردیگر با فضاسازی و بدون توجه به ماهیت نظرات فنی و زیرساختی کی‌روش به دنبال نزدیکی اجباری - حداقل در فضای افکار عمومی - دیدگاه‌های متضاد طرفین است. به نظر می‌رسد تکذیب عجولانه اظهارات متفاوت کارلوس کی‌روش که در روزنامه آس منتشر شده نیز در همین راستا باشد.

تکذیب گفت‌وگوی کی‌روش با آس در کانال فدراسیون

متن کامل اظهارات کارلوس کی‌روش در روزنامه‌ آس پس از قرعه کشی جام جهانی به این شرح است:

گفت‌وگوی کی‌روش با شبکه ۴ اسپانیا
گفت‌وگوی کی‌روش با شبکه ۴ اسپانیا
انعکاس اظهارات کی‌روش پس از قرعه‌کشی در روزنامه آس
انعکاس اظهارات کی‌روش پس از قرعه‌کشی در روزنامه آس

 شاید حداقل در این ۱۵۰ روز باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۱۸ وقت آن رسیده باشد تا یک بار برای همیشه در طی این ۷ سال اخیر بدون هیچ حاشیه و پیش شرطی به کی‌روش و ایده‌هایش اعتماد شود و دولت و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای تحقق حداقلی خواسته‌های فنی او به کار گیرند و از هر حربه‌ای جهت همراه نشان دادن افکار و ایده‌های طرفین خودداری کنند.

اکنون زمان اندک است و قرعه ایران نیز دشوار. اگر فدراسیون فوتبال خواهان موفقیت فوتبال ملی در جام جهانی و رکوردشکنی ایران است چاره‌ای ندارد جز اینکه واقعیت‌ها را آنگونه که هست ببیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.