رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همایش رسانه‌های جهان اسلام با رویکرد اقتصاد مقاومتی در کشور برگزار می‌شود.

همایش رسانه‌های جهان اسلام با رویکرد "اقتصاد مقاومتی" برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان اظهارداشت: سازمان بسیج رسانه استان کرمان فعال و موثر در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه نشست‌های تخصصی رسانه‌ای برگزار شده که جای تقدیر دارد گفت: اختلافات همیشه عدم توسعه را به دنبال داشته که در استان کرمان این اختلافات بسیار کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت سیاسی ایجاد شده در استان کرمان با همکاری رسانه‌ای ایجاد شده است افزود: استان کرمان جزو سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های انجام شده در شهرستان قلعه‌گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی مورد تائید رهبر معظم انقلاب است خاطر‌نشان کرد: با حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری از طریق وزیر کشور، علیرضا رزم‌حسینی نیز به‌عنوان استاندار کرمان در دوره بعدی دولت نیز ابقا شد.

پورابراهیمی با بیان اینکه دولت باید اهتمام خود را در بحث اقتصاد مقاومتی بیشتر کند گفت: دهه آینده دهه اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است و کشور ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در داخل دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش رسانه‌های جهان اسلام در کشور خبر داد و گفت: دبیرخانه این همایش تشکیل شده و همایش رسانه‌های جهان اسلام در کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.