کرمان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اعلام تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و پایش کسب و کار در استان کرمان، گفت: فرد متقاضی راه اندازی و اجرای واحد تولیدی و یا خدماتی، باید با مراجعه به این مرکز، پس از مدت زمان مشخصی که در ابتدا به وی اعلام می گردد، کلیه مجوزهای لازم را یکجا دریافت نماید به طوری که بتواند بلافاصله عملیات اجرایی واحد مورد نظر خود را شروع کند.

تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و پایش کسب و کار در استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی صبح یکشنبه در کارگروه پنجره واحد و بهبود فضای کسب و کار استان با اشاره به ظرفیت و توان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسائل و مشکلات سرمایه گذاری در استان باید شناسایی و از سوی دستگاه های ذیربط که در اعطای مجوزهای لازم با مشکل مواجه هستند، احصا شده و برای اصلاح قوانین و یا قانون گذاری جدید به مجمع نمایندگان استان ارائه شود.

وی تاکید کرد: جلسات کارگروه پنجره واحد و بهبود فضای کسب و کار نیازمند مباحث کارشناسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بر نقش تاثیرگذار ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در مرتفع ساختن مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در استان تاکید کرد.

فدائی افزود: برای تحقق این امر لازم است نمایندگان تام الاختیار دستگاه های ذیربط جهت صدور مجوزهای لازم به نمایندگی از رئیس دستگاه، هفته ای یک روز در مرکز خدمات سرمایه گذاری و پایش کسب و کار استان کرمان مستقر شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان یادآورشد: برای تعریف و بارگذاری فرآیندها نیاز است کارشناسان مطلع به قوانین از دستگاه های اجرایی ذیربط با هماهنگی نماینده تام الاختیار آن دستگاه، تعیین و به هر میزان که لازم باشد با مرکز همکاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.