سنندج- متأسفانه مشکل تاخیر اتوبوس‌های شرکت واحد حل نشده است.

باز هم اتوبوس‌های شرکت واحد نیامدند!

محمودی ـ سنندج

انتظار مردم در ایستگاه‌های اتوبوس شهری سنندج ـ گاه تا سه‌ربع یا بیشتر به درازا می‌کشد. چرا مسئولین اتوبوس شهری فکری برای حل این معضل ترافیکی نمی‌کنند. این خطوط مجزای اتوبوس یا طرح یکطرفه کردن خیابان مرکزی می‌تواند در آسان کردن حرکت اتوبوس‌ها مثبت باشد. البته زیاد کردن تعداد اتوبوس‌ها نیز از موارد کار ساز تلقی می‌گردد.

به فکر تاکسی‌های مسافرکش باشید!

وضعیت بیکاری مخصوص جوانان، باعث رشد تاکسی‌های مسافرکش شهری شده است. از سویی این کارباعث ترافیک شهر سنندج می‌شود و از سوی دیگر تلف شدن عمر زندگی قشری تحصیل کرده، به نظر منطقی نمی‌رسد. لطفاً به اداره تاکسیرانی شهر سنندج و حومه بگوئید با طرح تازه‌ای نسبت به حرمت گذاشتن و استفاده از این مسافرکش‌ها در خطوط شهری استفاده نمایند، تا از هرج و مرج مسافرکشی‌های شخصی نیز کاسته شود.

شادیان ـ سنندج

چرا اداره راه ترابری و مسکن و شهرسازی ادغام شد!

برای انجام امور راه چند روستای مسیر حسین‌آباد بارها ب صورت درخواست جمعی ب اداره راه و مسکن مراجعه کردیم. سابقه مراجعه به دو سال و چندین بار می‌رسد. متاسفانه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است. مسئولین محترم مربوطه راه روستایی با حمل و نقل محصولات گره خورده که اگر نباشد لطمه‌ای به درآمد و اقتصاد روستا است. لطفا اقدام نمایید.

زندی-حسین‌آباد دیواندره

جمع شدن آب در جوی‌ها!

فصل باران که در سنندج آغاز می‌شود، آب از بلندی‌ها و خیابان‌های مرتفع شهر به‌طرف پایین شهر راه می‌افتد و گاه منجر به جمع شدن آب فراوانی در سطح خیابان‌های پایین شهر و پر شدن جوی‌ها می‌شود که علاوه بر ترافیک، عبور عابرین را نیز دشوار می‌کند. وجود آشغال در جوی، مضاف بر مشکل است. لطفاً توجه مسئولین را به این مشکل فصل بارندگی جلب کنید. تا صدمه‌ای به سلامت مردم نزند!

مولودی ـ سنندج

نظافت را رعایت کنیم!

چرا در مورد بهداشت در محیط حیاط مساجد چیزی نمی‌نویسید. درمساجد کردستان متأسفانه محیط بیرونی بهداشتی ندارد. مساجد که جای نماز و عبادات است، نیاز بیشتری به نظافت دارد. خادمین، سرایداران مساجد به محیط بیرونی مساجد  رسیدگی کنند. لطفاً این مسئله را مطرح کنید تا مسئولان پیگیری نمایند.

سجادی ـ سنندج

مدیریت مرز باشماق را دریابید!

مرز باشماق ـ مریوان ـ کردستان عراق، تردد و آمد و رفت بسیار زیاد است. امّا متأسفانه این ترافیک از مدیریت در کسی برخوردار نیست که گاه منجر به معطل شدن مسافران می‌شود. وجود بی‌نظمی در مرز از پرستیژ اجتماعی و اداری کشورمان کم می‌کند. مسائل سرپرستی از نظر ساکنان کردستان عراق نیز خیلی مهم است. لطفاً مدیران مرزی را در جریان مشکلات مطرح شده قرار دهید.

آقایی- مسافر مریوان به کردستان عراق

بارندگی و مشکل معابر

بارندگی‌های اخیر نشان داد که شهرداری مریوان باید و شاید از آمادگی لازم و پیش‌بینی هدایت آب‌های سطحی برخوردار نبوده است. وضعیت نامناسب در بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر، مردم را به دردسر انداخته است. لطفا شهرداری توجه بیشتری در رفاه مردم داشته باشد.

شیرزادی-مریوان

فروش مواد متجاهر!

افراد موادفروش که عموما موتورسوار و کم سن و سال هستند، در کوچه پس‌کوچه‌های خیابان شهدا، جلو چشم پیر و جوان و بچه‌هایی که از مدرسه برمی‌گردند اقدام به فروش مواد می‌کنند. از طرفی خود معتادان نیز در این حضور و نمایان شدن در کوچه ها سهم دارند. اگر جایی گفته شده معتاد بیمار است نه مجرم، لابد آن‌ها را کنترل و برنامه‌ریزی دارند نه این‌که این بیماران هر روز در حال افزایش باشند و خطر سرایت به سایر افراد جامعه را هم داشته باشند. لطفا دستگاه‌های مسئول توجه بیشتری داشته باشند.

اهالی محل کوچه‌های خیابان شهدا-سنندج

درد مشترکم...

گرانی‌های روزمره به گران شدن بی‌حد و اندازه اجاره ودیعه خانه‌های اجاره‌ای رسیده و صاحب‌خانه‌ها بر اجاره‌نشین‌ها فشار آورده‌اند که اجناس گران است! آیا هزینه و خرج زندگی برای اجاره‌نشین گران نیست که  باید تاوان همه را پس بدهد؟

یک اجاره‌نشین-کامیاران

امنیت همراه با احترام

تأمین امنیت و آسایش شهروندان به عهده نیروهای زحمتکش انتظامی است. اما فردی که به عنوان مجرم بازداشت می‌شود و در پاسگاه نگهداری تا روانه دادگستری گردد، باید از حداقل حقوق انسانی و احترام برخوردار باشد. بازداشت‌گاه‌های موقت در پاسگاه‌های نیروی انتظامی غیر بهداشتی، کثیف و بدبو، بدون آب و مواد دست‌شویی و... درخواست دارم فرماندهی محترم نسبت به وضعیت این بازداشتگاه‌ها بررسی و اقدام نماید.

یک شهروند-سقز

سروسامان دادن به پلاک منازل

بهعنوان یک نفر قروهای که دچار گرفتاری عجیبی شده ام از شورای شهر و شهرداری درخواست میکنم در مورد سروسامان دادن به پلاکهای منازل اقدام نمایند.زیرا مرسولات اداره پست و ابلاغیه دادگستری در رسیدن دچار مشکل میشود.

حسنی-قروه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.