منابع سوری از آزادی هشت روستا در حومه دیرالزور از اشغال تروریست‌های تکفیری و درگیری‌های شدید در حومه غربی دمشق خبر دادند.

درگیری‌های شدید در حومه دمشق و آزادسازی ۸ روستا در حومه دیرالزور

به گزارش قدس آنلاین، درگیری‌های شدید در محور «بیت جن» در حومه غربی دمشق همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در حومه جنوب غربی دمشق نیروهای ارتش با حمایت نیروهای دفاع ملی، تپه مدور در مجاورت تپه استراتژیک برادعیا در منطقه بیت جن را آزاد کردند و درگیری‌ها هم اکنون در تپه المقتول جریان دارد و ارتش به دنبال آزادسازی این نقطه است و مواضع تروریست‌های جبهه النصره به شدت هدف حملات توپخانه‌‌ای و نیروی هوایی قرار دارد.

درگیری‌ها به هلاکت ابودجانه المهاجر در اطراف تپه برادعیا در شمال شرقی مزرعه بیت جن به همراه شماری از همدستانش منجر شده است.

این در حالی است که یک منبع میدانی ادعای رسانه‌های حامی تروریست‌ها مبنی بر سقوط برادعیا را تکذیب و  تاکید کرد ارتش تلاش‌های تروریست‌ها را دفع کرده است.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه هشت روستای دیگر را بین شهرهای البوکمال و المیادین در حومه جنوب شرقی دیرالزور از اشغال تروریست‌ها آزاد کرد.

نیروهای ارتش عملیات خود را از سمت شهرک الصالحیه به سمت روستاها و شهرک‌هایی که در  امتداد  البوکمال تحت اشغال بقایای داعش است، آغاز کرده‌اند، الصالحیه  اخیرا از اشغال داعشی‌ها آزاد شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.