هافبک ایرانی تیم فوتبال آلکمار هلند با اشاره به مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: از تیم ایران انتظارات در این گروه بالا نیست و می توان بدون استرس بازی کرد.

می توانیم مقابل اسپانیا و پرتغال بدون استرس بازی کنیم/ باید یک کار زیبا برای مردم ایران انجام دهیم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش که با تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه راه یافت، روز جمعه یکی از کسانی بود که مراسم قرعه‌کشی بازی‌های روسیه ۲۰۱۸ را از دور تعقیب می‌کرد.

بعد از آنکه این مراسم انجام شد و تیم ملی کشورمان با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد، وی همانند بسیاری دیگر اعتقاد داشت قرعه‌ سختی از آن تیم ملی شده اما امکان انجام یکسری کارهای موثر در جام جهانی وجود دارد.

وینگر ایرانی تیم آ.زد.آلکمار بعد از قرعه‌کشی جزو اولین سری از اعضای تیم ملی بود که نظرش را بیان کرد.

او در مصاحبه با «فاکس اسپورت» یکبار دیگر از حضور در گروه بی و رویارویی با بزرگان حرف زد و نظر داد:انتظار نداشتم در یک چنین گروه سختی قرار گیرد.اسپانیا و پرتغال تیم‌های بسیار خوبی هستند.حتی مراکش هم همینطور است.

او ادامه داد:می‌دانیم کار سخت است اما ما هم تیمی خوب داریم.انتظارات در سطح بالایی نیست.می‌توانیم بدون استرس فوتبال بازی‌کنیم.از این رو یک جام جهانی خوب خواهد شد.ما بازیکنان خوب و جوانی داریم.

ستاره تکنیکی حرف‌های دیگری هم در ارتباط با تیم کشورمان و جام جهانی زد.او گفت:خوب دفاع می‌کنیم و می‌توانیم در ضدحمله خطرناک باشیم.باید یک کار زیبا برای مردم ایران انجام دهیم.

جهانبخش در مورد چهره‌های شاخص رقبا نیز عنوان کرد:کریستیانو رونالدو واقعا بهترین بازیکن است.در اسپانیا و پرتغال آنها بازیکنان خوب زیادی دارند.این نکته را خیلی خوب می‌دانیم و البته تقابل با آنها سخت خواهد بود.باید کار خودمان را دقیقا مثل مرحله مقدماتی جام جهانی انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.