۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 577161

باشگاه ذوب آهن خواهان به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده مهاجم استقلال شده است.

درخواست قلعه نویی برای جذب مهاجم استقلال

به گزارش قدس آنلاین، ذوب آهن در حالی که سه بازیکن اصلی اش را در نیم فصل به خاطر خدمت سربازی از دست خواهد داد از هم اکنون به دنبال جذب بازیکنانی جدید است تا تیمی قدرتمند را در نیم فصل دوم داشته و بتواند نتایج نه چندان خوبش را جبران کند. امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن روز گذشته و در جلسه هیات مدیره موافقت این باشگاه را برای تزریق بودجه جهت جذب چند چهره سرشناس را گرفت. یکی از بازیکنان مطرحی که امیر قلعه نویی به دنبال جذب آن در نیم فصل است سجادشهباززاده مهاجم استقلال است که در این فصل نتوانسته برای تیمش گلزنی و رضایت شفر را به دست بیاورد.

امیر قلعه نویی با تایید این موضوع که ذوب آهن رسما خواستار جذب سجاد شهباززاده است گفت:« من هم بازی سجاد شهباززاده را دوست دارم و هم خودش را. اگر ببینیم که استقلال او را نمی خواهد، برای جذب وی اقدام می کنیم. شاید استقلالی ها خودشان نیاز داشته باشند که این بحث دیگری است. با این حال اگر او را نخواهند حتما برای جذبش اقدام می کنیم، چون مهاجمی مثل سجاد به دردمان می خورد.»


البته آنچه در لا به لای حرف های امیر قلعه نویی وجود داشت این نکته بود که او علاقه ای ندارد که با وجود نتایج نه چندان خوب استقلال با جذب شهباززاده به این تیم لطمه زده یا باعث ناراحتی هواداران شود. قلعه نویی همانطور که اعلام کرده است درحالی شهباززاده را جذب خواهد کرد که استقلال این مهاجم را نخواهد، موضوعی که با توجه به حرف ها و برنامه های وینفرد شفر دور از ذهن نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.