۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 577162

مدافع استقلال با ادامه وضعیت موجود احتمالا در نیم فصل از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد.

مدافع برزیلی در آستانه جدایی از استقلال

به گزارش قدس آنلاین، بعد از جدایی علیرضا منصوریان از استقلال، لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی استقلال به نیمکت این تیم تبعید شد و تنها یک بار موفق شد برای استقلال به میدان برود.

با بازگشت پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال به تمرینات این تیم و البته اعتقاد شفر به حضور چشمی در خط دفاعی استقلال، به نظر می‌رسد پایان همکاری استقلال و پادوانی هم نزدیک باشد و اگر در قرارداد او مساله‌ای شبیه جریمه برای فسخ از سوی استقلال وجود نداشته باشد، او را هم باید به سایر گزینه‌هایی که در آستانه جدایی از استقلال قرا دارند اضافه کرد.

شفر به طور مشخص معتقد است که پادوانی کند است و سرعت تیمش را کم می‌کند و از طرفی زوج مجید حسینی و چشمی در هفته‌های اخیر موفق عمل کرده‌اند و حتی بازگشت منتظری به دفاع استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به جز پادوانی، بیت سعید، یعقوب کریمی و مجتبی جباری از گزینه‌های اصلی جدایی از استقلال به حساب می‌آیند و استقلالی‌ها به شدت به دنبال تقویت ساختار تهاجمی خود هستند و نیاز به جابه‌جایی چند بازیکن در تیمشان دارند و از طرفی محسن کریمی و برزای هم به طور قطع به جمع بازیکنان استقلال باید اضافه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.