سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بازی مقابل مشکی پوشان مشهد گفت: با توجه به شرایط حریف، سخت ترین بازی فصل پیش روی ما قرار دارد.

مهدی تارتار: مقابل مشکی پوشان سخت ترین بازی فصل را داریم/ برای بردن مصمم هستیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مشکی‌پوشان مشهد گفت: با توجه به موقعیت حریف، سخت‌ترین بازی فصل‌مان را فردا انجام خواهیم داد. این گونه تیم‌ها دوندگی زیادی دارد، جوان هستند و بی‌پروا بازی می‌کنند. همچنین حریف چیزی برای از دست دادن ندارد به همین دلیل فکر می‌کنم که حریف بازی انتحاری انجام خواهد داد.

او ادامه داد: نباید حریف را دست کم بگیریم. در دو سه هفته اخیر امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم و حالا مصمم هستیم که بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم. لازمه این کار، تلاش زیاد است. باید طوری بازی کنیم که برابر تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال بازی کرده‌ایم. مشکی‌پوشان تیم خطرناکی است. باید همه بازیکنان را توجیه کنیم که چه بازی‌ای در انتظارشان است.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه درباره خراب شدن پنالتی‌های تیمش در نیم فصل اول گفت: فقط تیم ما نیست بلکه بسیاری از تیم‌های دیگر هم پنالتی از دست می‌دهند. به هر حال زدن پنالتی یک خصیصه ذاتی است و هر بازیکنی نمی‌تواند پنالتی‌زن خوبی باشد. ما هر هفته تمرین می‌کنیم و مطمئن هستیم که این مشکل مرتفع می‌شود.

وی در ادامه گفت: همه تیم‌ها یکدیگر را خوب می‌شناسند. اگر ما بد بازی کنیم و موقعیتی به دست نیاوریم و آن وقت ببازیم، می‌پذیریم که بد بوده‌ایم و باید نگران باشیم اما مثلا برابر پرسپولیس موقعیت زیادی داشتیم و حتی پنالتی خراب کردیم. کیفیت بازی‌مان هم مناسب بود پس از این بابت نگرانی نداریم. در فوتبال همیشه نمی‌شود پیروز بود.

تارتار درباره محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: خدا را شکر محروم نداریم اما امید سینک همچنان مصدوم است و وضعیت مهدی زبیدی هم فردا مشخص می‌شود. ارسلان مطهری هم مصدوم است.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه از هواداران  تیمش خواست که ورزشگاه را پر کنند. او گفت: هواداران فکر کنند که فردا با پرسپولیس بازی داریم. ارزش این بازی کمتر از آن بازی نیست و این هم سه امتیاز دارد. فردا منتظرشان هستیم که ورزشگاه را پر کنند. باشگاه هم اعلام کرده است که تماشای دیدار فردا رایگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.