جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه نیاز به اقتدار داریم، گفت: دشمن‌شناسی یکی از اصل‌های مهم در پیروزی مقابل دشمنان است.

دشمن‌شناسی از اصل‌های مهم در پیروزی مقابل دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی‌اصغر زارعی در هفتمین یادواره شهید شهریاری، به پیروزی جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: ارزش این پیروزی کمتر از پیروزی‌های دوران دفاع مقدس نیست و بزرگ‌ترین پیروزی برای جهان اسلام است.  

وی بابیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی شهدای جنگ تحمیلی، شهدای هسته‌ای و شهیدان مدافع حرم همواره باید به‌عنوان یک الگو و شاخصه موردتوجه باشد، ادامه داد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون شهدا و ایثارگران است و با ایثار آنان راه برای اقتدار و عزت ایران اسلامی باز شد.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شهیدان مدافع حرم در برابر دشمن کوردل داعش از هیچ ایثاری و مجاهدتی دریغ نکردند و طومار این گروه تروریستی را در هم پیچیدند.

زارعی بابیان اینکه  برای ادامه راه شهیدان نیاز به اقتدار داریم، گفت: اگر قوی نباشیم نمی‌توانیم راه شهریاری‌ها و صمدی‌ها را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در اسناد فاش شده، از ایران به عنوان دشمن یاد کرده‌اند، متذکر شد: این ساده‌اندیشی است که از آمریکا به‌عنوان دشمن نام نبرد، زیرا دولت‌مردان این کشور همواره دشمنی خودشان را با ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به موضوع دشمن‌شناسی اشاره کرد و گفت: آمریکا در حال حاضر جاسوسی و نفوذ را دنبال می‌کند و باید مراقب این ترفند دشمن باشیم.

زارعی افزود:  در جنگ سوریه و عراق سؤالات مهمی مطرح شد که از آن جمله می‌توان به دلیل حضور نیروهای ایرانی در این منطقه اشاره کرد و این در حالی است که اگر مطرح کنندگان این سوال به سلاح بصیرت و دشمن‌شناسی مجهز بودند به‌راحتی پی به پاسخ این سؤال می‌بردند.

وی تصریح کرد: در حدود ۱۵۰ سال گذشته و از زمانی که ندای آزادی‌خواهی در کشور ایران آغازشده، شهدای زیادی از علما، بزرگان و دانشمندان تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد و باید یاد آنها همیشه زنده بماند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز دشمن با ابزارهای مختلف وارد صحنه تقابل با ایران اسلامی شده است، افزود: امروز جنگ به موضوعات زیستی و علمی منتهی شده و جنگ در فضای سایبری و اجتماعی بیشتر  نمود دارد.

زارعی بابیان اینکه اقتصاد و فضای مجازی، دونقطه ضعفی است که دشمن از ما پیداکرده است، گفت: باید با علم و فناوری و درایت و هوشمندی در مقابل این دو نقطه‌ضعفی که دشمن شناسایی کرده قوی باشیم که در این راه دانشگاه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی  به سه ویژگی شاخص شهیدان اشاره کرد و گفت: ویژگی نخست شهدا مخلص بودن آنها بود که باخدا معامله کرده و برای خدا زندگی کردند و تابع رهبری و با مردم صادق بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.