کرج- رییس هیئت کاراته استان البرز با اشاره به اینکه در ۷ سال اخیر بر اساس ارزیابی فدراسیون کاراته در جمع ۳ استان برتر کشور بوده ایم گفت: با توجه به ظرفیت های بالای این استان بعید است این رتبه دچار خلل شود.

حضور کاراته البرز در جمع برترین های کشور ۷ ساله شد

محمد اکرمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: حضور اثرگذار در تیم های ملی، معرفی داوران و مربیان زبده، کسب عناوین برتر مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف در کنار فعالیت بالای سبک های مختلف سبب شده این استان یک سر وگردن بالاتر از دیگر استان ها باشد و فدراسیون نیز نگاهی ویژه به البرز دارد.

رییس هیئت کاراته استان البرز به امکانات سخت افزاری این ورزش اشاره کرد وگفت: در حال حاضر سالن ورزشی بعثت به عنوان خانه کاراته استان میزبان اردوها و کلاس های آموزشی واستعدادیابی این ورزش فعال است واخیرا نیز برای افزایش ظرفیت این ورزش سالن ورزشی نشاط در مجموعه ورزشی انقلاب کرج در اختیار گرفته شده و میزبان مسابقات استانی وبین المللی خواهد بود.

وی حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور در دی ماه را هدف اصلی هیئت استان برشمرد وگفت: در حال حاضر تیم های منتخب به شکل منظم در اردو به سر می برند تا در نهایت شاهد کسب نتایج خوب آنها باشیم.

اکرمی تعداد کاراته کاران البرزی را ۱۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: حدود ۷۰ درصد از این تعداد در باشگاه های خصوصی استان فعالیت می کنند واز این بابت بخش خصوصی یکی از نقاط تاثیر گذار در کاراته البرز است.

وی  تعداد ملی پوشان وچهره های نخبه البرز در تیم های ملی را  ۷ نفر عنوان کرد و گفت: به این تعداد باید نفرات ملی پوش سبک های مختلف و مربیان و داوران زبده البرز را نیز باید اضافه کرد.

متولی کاراته استان البرز در پایان  به حضور تیم های نوجوانان وجوانان در لیگ کشور اشاره کرد وگفت: تیم نوجوانان با حمایت و همراهی موسسه سرم سازی رازی در مسابقات حاضر شده و خود را به جمع ۴ تیم نهایی رسانده و شانس زیادی برای کسب یکی از سکوهای برتر مسابقات این فصل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.