ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از قهرمان وزنه برداری کشورمان «علی هاشمی» که در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا و در دسته ۱۰۵ کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شد، در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی تجلیل می شود.

تجلیل از «علی هاشمی» قهرمان وزنه بردای جهان در همایش پیاده روی ایلام

بهروز حیدرزاده روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان در آمریکا، میدان بزرگی برای این قهرمان ایلامی، ایران و جهان بود، اظهارداشت: این قهرمان ارزنده استان و کشورمان توانست در این مسابقات با مهار وزنه ۱۸۳ کیلوگرمی در یکضرب به مدال طلا دست یابد و در حرکت دو ضرب با مهار وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی مدال برنز را بدست آورد و در مجموع با ۴۰۴ کیلوگرم مدال طلای مجموع را نیز بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه برای استقبال از این قهرمان ارزنده استان و کشورمان برنامه خوبی تدارک دیده ایم، افزود: قصد داریم که در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که در ۲۴ آذرماه جاری در ایلام برگزار می شود، با حضور مسئولان استانی و آحاد مردم از این قهرمان ارزنده وزنه برداری استان و کشورمان به بهترین نحو تجلیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و دیگر مسئولان استان در همایش بزرگ تجلیل از ورزشکار ارزنده کشورمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هدف ما تجلیل از قهرمانان ارزنده استان، ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط در بین جوانان و ورزشکارانمان برای طی کردن پله های ترقی و کسب عناوین ملی و جهانی است.

بهروز حیدرزاده همچنین با اشاره به ثبت نام همشهریان برای حضور در این مراسم پیاده روی در نقاط مختلف شهر از جمله استادیوم تختی شهر ایلام، اداره کل ورزش و جوانان استان، معاونت امور جوانان، میدان شهدا، میدان خیام و دیگر نقاط شهر، بیان داشت: این مراسم که آئین تجلیل از «علی هاشمی» قهرمان ارزنده کشورمان در رشته وزنه برداری خواهد بود، از شبکه سه، شبکه جام جم و شبکه استانی به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی و لزوم توسعه آن، یادآور شد: این همایش از میدان میلاد شهر ایلام شروع شده و در محل دانشگاه ایلام در منطقه بانگنجاب خاتمه می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.