قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در زلزله کرمانشاه شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته و دست یکدیگر را گرفتند که این مهم در نهایت به تحکیم هر چه بیشتر محبت و همدلی در جامعه انجامید.

 وحدت و همدلی شیعه و سنی در کمک به مردم زلزله دیده کرمانشاه عرضه شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار ظهر امروز با اعضای ستاد بحران استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد در مواقع بحران حضور ارزشمندی دارد و از مسؤولان و دست اندرکاران ستاد بحران استان قزوین که در مناطق زلزله زده غرب کشور خدمات ارائه کرده اند، تقدیر و تشکر داریم.

وی با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته و دست یکدیگر را گرفتند که این مهم در نهایت به تحکیم هر چه بیشتر محبت و همدلی در جامعه انجامید، افزود: بهترین صدقه، صدقه عملی است که با اخلاص انجام شود و شما عزیزان با رفتن به استان کرمانشاه و کمک به مردم عزیز توفیق بزرگی نصیبتان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با ساماندهی و هماهنگی های مناسب می توان از ظرفیت ها و خدمات شرکت ها و کارخانه ها استفاده کرد چراکه برخی از این شرکت ها و کارخانه ها، به حل مشکلات مردم کمک می کند.

عابدینی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم در منطه کرمانشاه همچنان ادامه پیدا کند تا به صورت کامل نیازهای ضروری مردم که عمده آن در شرایط کنونی سرپناه است، برطرف شود.

وی ضمن بیان این نکته که کمترین کمک‌های مردمی بدون توجه به میزان و مبلغ آن دریافت شود، اضافه کرد: کمک‌های کم نیز برکت به همراه می‌آورد و همین کمک‌های کم زمانی که با هم جمع می‌شوند، مبالغ‌ قابل توجهی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: کمک مردم به هم نوع برکت دارد و کمک‌ها به هر میزانی که باشد، صاحب برکت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.