بجنورد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اجرای سند دار کردن موقوفات استان طی یک برنامه مدون در استان، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تمامی موقوفات استان تا ۲ سال آینده سند دار خواهند شد.

تمامی موقوفات خراسان شمالی تا دو سال آینده سند دار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت الاسلام سید جواد رئوف سید نژاد در  مجموع موقوفات این استان را ۵ هزار و ۴۴۴ موقوفه اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۰ هزار و ۹۸۷ رقبه می شود.

مدیرکل اوقاف استان افزود: در این‌ میان از مجموع رقبات استان برای ۴ هزار و ۵۸ رقبه سند مالکیت دریافت شده و بیش از ۶ هزار و ۳۲۵ مورد آن هنوز فاقد سند هستند.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد ضمن یادآوری اینکه برای مابقی رقبات و موقوفات استان در حال دریافت سند مالکیت هستیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تمامی موقوفات استان تا ۲ سال آینده دارای سند می شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در حوزه ثبتی تعداد اسناد صادر شده در سال جاری ۱۲۶ سند بوده که از این تعداد ۷ سند در اسفراین، ۵۸ سند در شیروان، یک سند در بجنورد، ۳ سند در جاجرم، ۷ سند در مانه و سملقان و ۳۴ سند در فاروج اخذ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.