وزارت خارجه سوریه درباره ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و حمایت مستمر این رژیم از تروریستها در سوریه هشدار داد.

وزارت خارجه سوریه: به اسرائیل درباره ادامه تجاوزات هشدار می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به اسرائیل مجددا درباره حماقت ادامه تجاوزات و حمایت مستمر از گروههای تروریستی هشدار می دهیم.

وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت خواست که اقدامات فوری و موثر برای توقف تجاوزات آشکار رژیم صهیونیستی و موضوع تروریسم پروری این رژیم به عمل آورد.

وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه های جداگانه ای دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت به حملات روز شنبه به یک مرکز نظامی در منطقه الکسوه در استان حومه دمشق و نیز حمله روز دوشنبه به مرکز نظامی در منطقه جمرایا در استان حومه دمشق و همزمانی این تجاوزات رژیم صهیونیستی با حملات خمپاره ای گروههای تروریستی به محله های دمشق اشاره و بیان کرده است: همزمانی این تجاوزات اسرائیل با حملات شرکای تروریستش نشانه و گواه جدیدی بر هماهنگی و شراکت و ائتلاف اسرائیل با تروریستهای داعش و جبهه النصره و دیگر تروریستهاست. هدف از این حملات اسرائیل بالا بردن روحیه تروریستهاست.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: حمایت اسرائیل از تروریستها در جنگ آنها علیه سوریه مخفیانه نیست و اسرائیل در برابر همه ملتها و کشورها مکشوف است که این رژیم شریک علنی داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی است. شورای امنیت باید در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی موضع قاطعی اتخاذ کند زیرا این اقدامات منطقه و دنیا را به سوی بی ثباتی سوق می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.