گرگان- دبیر سازمان لیگ اسکواش کشوردر گرگان گفت: بر اساس تصمیم لیگ اسکواش در سال جاری ۱۸ بازیکن ملی پوش به عنوان سهمیه سازمان لیگ در نظر گرفته شد که بتوانند در تیم ها به عنوان بازیکنان یک و دو بازی کنند.

همه تیم های شرکت کننده در لیگ اسکواش بانوان کشور بازیکن ملی پوش دارند

الهام رمضانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در حاشیه هفته اول مسابقات لیگ اسکواش بانوان که از صبح پنج شنبه در خانه اسکواش گرگان آغاز شده بود، اظهار کرد: بر اساس این تصمیم تقریبا همه تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات لیگ دارای بازیکن ملی پوش هستند و همین مساله موجب شده است سطح فنی این دوره از مسابقات بسیار بالا باشد و بازیها بسیار نزدیک باشد.

رمضانی با بیان این که در این دوره از مسابقات ۵ تیم حضور دارند، گفت: در قرعه کشی مسابقات لیگ ۷ تیم حضور داشتند که در مرحله بعد به دلیل نداشتن اسپانسر ۲ تیم انصراف داده و هم اکنون این رقابت ها با حضور ۵ تیم در حال برگزاری است.

دبیر سازمان لیگ اسکواش کشور وسرپرست فنی این دوره از مسابقات افزود: متاسفانه به دلیل شناخت کم اسپانسرها از رشته اسکواش مبالغ قرارداد به ویژه در لیگ بانوان بسیار کم است که برای رشته اسکواش وبازیکنان حرفه ای این مبالغ بسیار اندک است و لازم است در زمینه تبلیغات این رشته اقدامات بیشتری صورت گیرد.

رمضانی تصریح کرد: گلستان جزو استان هایی است که همیشه بازیکنان مطرح وملی پوش داشته است وپتانسیل بسیار بالایی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان دارد و اگر بتواند در بخش زیر ۱۹ سال بیشتر سرمایه گذاری نماید می تواند حرف های بیشتری در سطح ملی داشته باشد.

سرپرست فنی این دوره از مسابقات افزود: در هفته اول رقابت های اسکواش لیگ بانوان کشور بسیار تنگاتنگ است و امید داریم گلستان هم بتواند با ترکیب خوب امسال رده های اول تا سوم را کسب نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.