سرمربی موقت تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص تغییرات این تیم در نیم فصل بیان کرد: تا جایی که امکان دارد بهترین بازیکنان را جذب خواهیم کرد.

عنایتی: بدنبال جذب بازیکنان جدید هستیم/ منتظر تغییرات مثبت باشید

رضا عنایتی در گفتگویی در خصوص شرایط تیم سیاه جامگان گفت: در 2 بازی اول که من روی نیمکت سیاه جامگان بودم به گفته کارشناسان تیم ما خوب بازی کرد اما این چیزی نیست که مورد انتظار من باشد. ما باید در کنار فوتبال خوب نتیجه هم بگیریم که من فکر می کنم این موضوع را حل می کنیم.

او ادامه داد: در بازی با پارس جم به هیچ عنوان پنالتی رخ نداد و یک امتیاز مهم در دقیقه 94 بازی از دست ما خارج شد. البته من اصلا تصمیم ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما فکر می کنم شرایط ما خیلی حساس است و این یک امتیاز در ادامه کار می تواند خیلی به ما کمک کند.

سرمربی سیاه جامگان در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات می گوید: لیست خود را به باشگاه داده ام و ما داریم بهترین بازیکنان ممکن را جذب می کنیم. به دنبال اسم نیستیم و می خواهیم تیمی قدرتمند را آماده نیم فصل کنیم.

به نقل از ورزش سه، عنایتی در پایان گفت: سعی می کنیم در تیم مان تغییرات مثبتی بدهیم و در انتظار این تغییرات باشید. می خواهیم یک تیم قدرتمند را آماده نیم فصل دوم کنیم و انشاالله با حمایت مردم سهمیه مشهد در لیگ برتر را حفظ می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.