شهرکرد-امام جمعه شهرکردگفت: رئیس جمهور آمریکا یک عروسک خیمه شب بازی سناریو اقلیت صهیونیستی مسیحی است که هیچ اراده و اختیاری از خود نداشته و ندارد.

آمریکا  آرزوی پایتختی قدس را برای رژِیم جعلی اسرائیل به گور خواهد برد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شده بود با محکومیت رفتار احمقانه و خیره سرانه ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف این حرکت را بشدت محکوم و آن را فتنه اقلیت محدود صهیونیستی، مسیحی مستقر در آمریکا و کاخ سفید بر شمرد.


نکونام تاکید کرد:امروز جهان غرب به سردمداری آمریکا بنا دارند کشورهای اسلامی را محدود و روز به روز کوچکتر و تجزیه نمایند کما اینکه در روزهای اخیر با غائله خودمختاری کرد ستان عراق و امروز هم با پایتختی قدس در کشور جعلی و منحوس اسرائیل غاصب دنبال شکاف در سرزمین های اسلامی و قبله اول مسلمین جهان هستند.


وی تصریح کرد:ما باید امروز مدافع مرزهای کشورهای اسلامی باشیم و این شدنی نیست مگر با قدرت معنویت و یکپارچگی جهان اسلام که میتوان با موشک های نظامی پوزه کشورهای غربی و در راس آن آمریکا و اسرائیل را به خاک مذلت نشاند.

امام جمعه شهرکرد همچنین عنوان کرد: قدرت نظامی ما برای بازدارندگی است برای اینکه گرگ‌های مستکبر خیال تجاوز را هم به ذهن خود راه ندهند.

وی ادامه داد: ما موشک داریم، موشک را هم می‌سازیم و هر چقدر هم بتوانیم بُرد موشکی‌مان را افزایش می‌دهیم تا خواب راحت را از چشم ساکنان کاخ سفید  و تل آویو بگیریم و می‌گیریم.

نکونام در ادامه عنوان کرد: ما به دنبال ارتقاء توان موشکی هستیم تا اگر روزی دیوانه‌ای به نام رژیم صهیونیستی خواست غلطی کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم.

خطیب جمعه شکرد در خاتمه خطبه خود با تاکید بر اینکه مسمان باید غیرت داشته باشد، خطاب به دولتمردان کشورهای اسلامی گفت: اگر امروز فریاد نکشید کی می‌خواهید فریاد سر دهید؟ غیرت و انسانیت شما کجا رفته این چنین دم از عربیت می‌زنید؟ اینها عرب هستند چرا از آنها دفاع نمی‌کنید؟ دم از اسلامیت می‌زنید، اینها مسلمان‌اند چرا دفاع نمی‌کنید؟ چرا از قبله اول مسلمین دفاع نمی‌کنید؟ این بی‌غیرتی است، هر که در این صحنه نیاید قطعا بی غیرت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.