در آئین بهره برداری از ۱۶۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله مجتمع آموزشی، پژوهشی ،بهداشتی، درمانی ،فرهنگی و رفاهی "برج سپید " وزیر بهداشت سرعت زیاد و هزینه کم اجرای این پروژه ها را باورنکردنی و مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی" دانست و گفت: قیمت تمام شده پروژه ها در نهایت صرفه جویی و مطابق با استانداردهای فنی مهندسی و عمرانی در عین سرعت عمل بخصوص در شرایط بسیار سخت مالی که داریم چیزی نیست جز نتیجه همدلی و تلاش شبانه روزی مسئولین و تیم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد که جای تقدیر و تشکر دارد .

سلامت خراسان رضوی چشم انتظار ۲۷ میلیارد تومان

قدس آنلاین-  در آئین بهره برداری از ۱۶۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله مجتمع آموزشی، پژوهشی، بهداشتی،   درمانی، فرهنگی و رفاهی "برج سپید " وزیر بهداشت سرعت زیاد و هزینه کم اجرای این پروژه ها را باورنکردنی و مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی" دانست و گفت: قیمت تمام شده پروژه ها در نهایت صرفه جویی و مطابق با استانداردهای فنی مهندسی و عمرانی در عین سرعت عمل بخصوص در شرایط بسیار سخت مالی که داریم چیزی نیست جز نتیجه همدلی و تلاش شبانه روزی مسئولین و تیم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد که جای تقدیر و تشکر دارد.
دکتر هاشمی قول حمایت از طرح‌های نیمه تمام حوزه سلامت استان را با تأمین اعتبار لازم داد و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و خیرین در حوزه سلامت استان خراسان، خدمات حوزه سلامت در شهر زائر پذیر و توریستی مشهد و استان افزایش یابد و مجاوران و زائران بهره‌مندی بیشتری از خدمات سلامت داشته باشند.
در ادامه رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز با بیان اینکه طی چهار سال گذشته به همت مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۳۰ درصد به تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده اظهار داشت: بیش از هزار میلیارد هزینه راه‌اندازی ۱۶۰ پروژه در استان نشان از آن دارد که خدمات حوزه سلامت مشهد محور نیست و به تمام نقاط محروم و نیازمند شهر و روستا خواهد رسید، از این رو همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سلامت و خیرین در استان موظفند در کنار مسئولان حوزه سلامت برای ارتقای وضعیت سلامت گام بردارند.
وی اضافه کرد با وجود افزایش ۳۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی در حال ساخت ۱۲۰۰ تخت و پیگیری ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی هستیم تا بتوانیم خدمات درمانی را برای زائران و مجاوران بالا ببریم.
دکتر بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با تشریح برنامه توسعه در حوزه سلامت استان تصریح کرد: در صورت تأمین ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت تمام طرح‌های نیمه تمام بهداشتی درمانی و...را به پایان خواهیم رساند تا مردم عزیز استان به برکت حضرت رضا (ع) از امکانات شایسته و در خور شأنشان بهره‌مند شوند.
وی در خصوص مجتمع آموزشی پژوهشی بهداشتی درمانی فرهنگی و رفاهی «برج سپید» توضیح بیشتری داد و افزود: این مجتمع با زیر بنای ۲۴ هزارمتر مربع در ۹ طبقه سالن همایش ۱۰۰۰ نفری سالن اجتماعات، کلاس‌های آموزشی سالن‌های پذیرایی و آمفی تئاتر نه تنها افتخار «مشهد ۲۰۱۷» است بلکه برای برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های بین المللی کشور با امکانات مجهز صوتی تصویری ترجمه سخنرانی‌ها و... افتخار بزرگی محسوب می‌شود.
 دکتر دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم طی سخنانی به کمبود ۴۰ هزارمتری فضای آموزشی و کمبود نیروهای خدماتی و پشتیبانی در این دانشگاه اشاره و اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن کمبودها و با ظرفیت‌های علمی پژوهش و آموزشی بهداشتی درمانی و دانشجویی بالایی که در این دانشگاه وجود دارد و جذب نیروهای جوان هیئت علمی و تلاش کارکنان حوزه سلامت روز به روز به شوکت و عزت جمهوری اسلامی افزوده شود و اهداف بلند جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها تحقق یابد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.