رسانه‌های الجزایری با وجود اعلام قطعی کارلوس کی‌روش مبنی بر انجام بازی دوستانه ایران با این کشور از عدم نهایی شدن این مسابقه خبر دادند.

خبر بد برای تیم ملی ایران و کی روش/ بازی تدارکاتی با الجزایر قطعی نیست

به گزارش قدس آنلاین،کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای  که چند وقت قبل با خبرنگاران در تهران، داشت از برگزاری دیدار مقابل تیم ملی الجزایر خبر داد و اعلام کرد این مسابقه دوستانه نهایی شده است اما طبق اخباری که برخی رسانه‌های الجزایری اعلام می‌کنند به نظر می‌رسد  هنوز این بازی نهایی نشده است. 

سایت لاگزته دوفنس  درمورد بازی‌های دوستانه الجزایر پیش روی الجزایر گزارشی ارائه کرده که در آن از قطعی شدن دیدار دوستانه مقابل گابن و به احتمال فراوان پرتغال خبر داده است. 

این رسانه فرانسوی زبان درمورد آخرین تصمیمات فدراسیون الجزایر اعلام کرد اسامی کشورهای متعددی برای برگزاری دیدار دوستانه با الجزایر مطرح شده و پیشنهاداتی در این راستا روی میز قرار دارد. با وجود اینکه کی‌روش اعلام کرد در نشست خود از نهایی شدن دیدار دوستانه با الجزایر خبر داده، هنوز بر سر نحوه انجام بازی و معاملات مالی آن توافق نهایی صورت نگرفته است و فدراسیون الجزایر تاکید کرده در صورت نهایی شدن مسائل مالی و جانبی این بازی تایید نهایی را اعلام خواهد کرد. 

از فدراسیون الجزایر اخباری به گوش می‌رسد که دیدار دوستانه‌ آنها با هموطنان کی‌روش، پرتغال نهایی شده است. رابو ماجد ملی‌پوش اسبق الجزایر ارتباط بسیار خوبی با پرتغال دارد و به دوستان خود در فدراسیون اعلام کرده در ماه ژوئن و قبل از آغاز جام جهانی یک بازی دوستانه مقابل پرتغال برگزار خواهند کرد. همچنین الجزایر دوم ژوئن هم به مصاف گابن می‌رود و مسابقه با پرتغال ۸ ژوئن برگزار خواهد شد. گفته می‌شود سرمربی الجزایر هم این خبر را تایید کرده است. 

علاوه بر این مسائل سرمربی الجزایر خواهان برگزاری بازی با تیم‌های آفریقایی است و قرار است از تاریخ ۱۷ تا ۲۹ مارس دو بازی دوستانه در تقویم الجزایر گنجانده شود.

دیدار مقابل ایران هم مدنظر مسئولان الجزایر قرار دارد و اگر این مساله نهایی شود تیم ملی الجزایر قبل از رویارویی با گابن و پرتغال می‌تواند با ایران هم دیدار کند. این در شرایطی است که هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.