سرمربی آلمانی استقلال با گذشت حدود ۳ ماه از حضور در ایران هنوز صاحب خانه نشده است و زندگی در هتل او را کلافه کرده است.

کلافگی وینفرد شفر از دست مسئولان باشگاه استقلال

به گزارش قدس آنلاین، شفر از هفته نهم لیگ برتر در بازی با فولاد هدایت استقلال را برعهده گرفته است؛ اما آنچه او را در این روزها حسابی به هم ریخته است این است که با گذشت ۳ ماه از حضور او در ایران باشگاه هنوز مسکنی برای او تهیه نکرده است.

شفر در این روزها در  صحبت هایی که با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داده است بارها به شرایط موجود اعتراض کرده؛ اما نکته عجیب ماجرا این جا است که در طول مدتی که شفر در ایران به سر می برد، باشگاه حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای او پول هتل پرداخت کرده است و این هزینه زیاد در شرایطی صرف اسکان موقت سرمربی آلمانی آبی ها شده است که این باشگاه در حال حاضر با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند.

اما سوال این است که چرا باشگاه استقلال با گذشت ۳ ماه هنوز نتوانسته برای شفر مسکن تهیه کند؟ جواب سوال این است که مدیران باشگاه در طول این مدت خانه های زیادی را به سرمربی آلمانی این تیم نشان داده اند که هیچکدام مورد پسند سرمربی آلمانی آبی ها قرار نگرفته است. 

گفته می شود خانه های مورد قبول شفر بسیار لوکس تر از آن است که اجاره آن از عهده باشگاه استقلال بربیاید و البته او حاضر نیست سطح توقع خود را پایین بیاورد.

به جز این شفر از باشگاه استقلال درخواست کرده است برای پسرش هم مسکن جداگانه تهیه شود که این موضوع هزینه های باشگاه استقلال را به شکل سرسام آوری زیاد می کند و عمل کردن به آن از عهده باشگاه خارج است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.