ایلام- فرماندار چرداول گفت: تعیین علت دقیق پس لرزه های متعدد در شهر سرابله و شهرستان چرداول به بررسی بیشتری از سوی کارشناسان نیاز دارد.

پس لرزه های متعدد چرداول به بررسی بیشتری نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، مراد یگانه با بیان اینکه تیم ارزیابی که به مدت دو روز در شهر سرابله مستقر شده بودند، به نتیجه قطعی دست نیافتند، اظهارداشت: تعیین علت دقیق پس لرزه های متعدد در شهر سرابله و شهرستان چرداول به تجهیزات و بررسی بیشتری نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه با این تیم ارزیاب مکاتبات خود را برای حضور دوباره در این شهرستان به همراه وسایل و تجهیزات بیشتر و دقیق تر انجام داده ایم، افزود: منتظر دریافت پاسخ این کارشناسان هستیم تا دوباره در منطقه مستقر شوند و علت وقوع پس لرزه های فراوان در شهرستان چرداول خصوصاً شهر سرابله را بررسی کنند.

گفتنی است از زمان وقوع زمین لرزه ۷.۳ ریشتری در سرپل ذهاب استان کرمانشاه، شهر سرابله در ۲۵ کیلومتری شمال شرق شهر ایلام به کانون پس لرزه تبدیل شده و این شهر روزانه شاهد وقوع زمین لرزه های متعدد بوده که زندگی برای ساکنان این شهر را ناآرام کرده و خساراتی نیز به اماکن و ساختمان های مسکونی و دولتی وارد کرده که کارشناسان مربوطه در حال بررسی وضعیت این خسارات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.