هر چند سران مرتجع عربی روی خوشی به تصمیم آمریکا و رژیم جعلی نشان دادند اما دنیا درحال مشاهده خیزش جدید اسلامی عربی در منطقه است. بی شک انتفاضه جدیدی در راه است که با سایر انتفاضه های سالهای ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ کاملا متفاوت است و محدود به زمان ومکان خاصی نخواهد بود. اقدام رئیس جمهور امریکا درخصوص بیت المقدس برآیند همکاری مشترک امریکا ،عربستان ورژیم صهیونیستی برای برهم زدن وحدت مسلمانان و ایجاد نفوذ گسترده رژیم صهیونیستی در منطقه به شمار می رود. قبل از اعلام پایتختی قدس توسط رئیس دولت آمریکا ؛دونالد ترامپ تایید این موضوع را از پادشاه عربستان ، اردن ،بحرین ورئیس امارات متحده دریافت کرده بود.

چراغ سبز سران مرتجع عربی رمز انتقال پایتخت رژیم کودکش به قدس است

قدس آنلاین- حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فرزندان مقاومت همواره در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند و زیاده خواهی ها را به سخت ترین شکل پاسخ می دهند به قدس آنلاین گفت: اعلام خبر آزادی کامل مرزهای مشترک سوریه و عراق از لوث گروهک پلید داعش پیروزی چشمگیری برای محور مقاومت تلقی می شود. هر چند داعش در طی سالهای گذشته خسارات فراوانی بر دو کشور سوریه وعراق وارد کرد و ویرانی های زیاد و کشتارهای بیشماری بر جای گذاشت اما این گروه به همت همکاری وهمیاری نیروهای حشد الشعبی، حزب الله؛ النجباء و سایر گروه های محور مقاومت نتوانست اهداف شیطانی دوستان منطقه ایش را به صورت کامل به اجرا دربیاورد. وی در ادامه افزود: سرکوب گروهک تروریستی داعش به دست توانای فرزندان مقاومت نشان دهنده ایستادگی کامل در برابر هر گونه زیاده خواهی و زور گویی دشمن در منطقه است. دشمن یقین بداند هر جایی که خط قرمز جهان اسلام باشد تحت سیطره فرزندان انقلابی و جهادی مقاومت است خواه عراق، سوریه یا قدس باشد.

این کارشناس بین الملل درخصوص فتنه جدید مثلث شوم  در منطقه در راستای شناسایی قدس برای پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی درصدد تشکیل فتنه جدیدی هستند! تصمیم دونالد ترامپ برای شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی منجر به ایجاد دو گانگی و صف آرایی مسلمانان در منطقه در برابر هم شد. عربستان؛ امارات وبحرین سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس رسما از اقدام دونالد ترامپ در اعلام  پایتخت جدید رژیم صهیونیستی  وانتقال پایتخت به قدس حمایت کردند به نحوی که تظاهرات بر علیه تصمیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دراین سه کشور ممنوع اعلام شد.

وی با اشاره به وقایع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اصلی ترین علت وقاحت آمریکا را روی خوش برخی از پادشاهان مرتجع عرب عنوان کرده و دراین باره خاطر نشان کرد: هر چند سران مرتجع عربی روی خوشی به تصمیم آمریکا و رژیم جعلی نشان دادند اما دنیا درحال مشاهده خیزش جدید اسلامی عربی در منطقه است. بی شک انتفاضه جدیدی در راه است که با سایر انتفاضه های سالهای  ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ کاملا متفاوت است و محدود به زمان ومکان خاصی نخواهد بود. اقدام رئیس جمهور امریکا درخصوص بیت المقدس برآیند همکاری مشترک امریکا، عربستان ورژیم صهیونیستی برای برهم زدن وحدت مسلمانان و ایجاد نفوذ گسترده رژیم صهیونیستی در منطقه به شمار می رود. قبل از اعلام پایتختی قدس توسط رئیس دولت آمریکا؛ دونالد ترامپ تایید این موضوع را از پادشاه عربستان، اردن، بحرین ورئیس امارات متحده دریافت کرده بود. بی تردید همراهی وحمایت سران کشورهای یاد شده از اقدام دونالد ترامپ در انتقال پایتخت رژیم کودک کش به قدس شریف عامل مهمی در وقاحت رئیس دولت آمریکا و سران رژیم جعلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.