رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه حافظ منافع مسلمانان نخواهد بود گفت: در عقبه و در پشت تمامی جریانات اخیر منطقه، آمریکا و سرویس جاسوسی اسرائیل در جهت ایجاد تفرقه در بین مسلمان قرار دارد.

آمریکا هیچ‌گاه حافظ منافع مسلمانان نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز و در نخستین همایش وحدت با محوریت قرآن در بخش چترود با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته اظهار داشت: حرکت خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه امت اسلام خشم تمامی مسلمانان جهان را برانگیخته است.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه فلسطین با این اقدام خصمانه آمریکا تحرک جدیدی پیدا کرده است گفت: آمریکایی‌ها با این اقدام خود تیر خلاص مذاکرات فلسطین را به تابوت زدند که در آن جسم بی‌جانی بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنهایی که تصور می‌کردند موضوع فلسطین با مذاکره حل خواهد شد و در انتظار تشکیل حکومت فلسطینی در کنار حکومت جعلی اسرائیلی بود خاطر نشان کرد:این اقدام ترامپ نشان داد که آمریکا به هیچ چیز اعتقاد نداشته و پایبند به هیچ اصولی نیستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در عمل نشان داد که قابل اعتماد نبود ه و نیست تصریح کرد: امریکایی‌ها سال‌ها است که دارند با من فلسطین که حقشان را غصب کردند مذاکره کرده و امروز در کمال وقاحت، بی‌شرمی، جهالت و نادانی این اقدام را انجام دادند.

پورابراهیمی با بیان اینکه آزادی قدس شریف در تمامی سال‌های پس از انقلاب آرمان نظام جمهموری اسلامی بوده افزود: یک از این افزود: ما از این اقدام آمریکا ناراحت و عصبانی بوده و این اقدام خصمانه آمریکا را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا حرکت و وحدت جدیدی را در بین مسلمنان و جهان اسلام ایجاد کرده اظهار داشت: این وحدت بر سر مسائل اصلی اسلام که حاکمیت اسلام بر سرزمین‌های مسلمانان است بوجود آمده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزهم اهل سنت و هم شیعیان برای حفظ منافع مسلمانان کنار هم قرار گرفته‌اند گفت: امروز تمامی مسلمان در ممالک اسلامی مسلمانان به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکایی‌ها به‌هیچ عنوان حافظ منافع مسلمانان نبوده و به دنبال منافع خودشان هستند.

وی با اشاره به حرکت‌های سال‌های اخیر منطقه، کشتار مسلمنان و جریان‌های تکفیری در منطقه گفت: در عقبه و در پشت تمامی این جریانات آمریکا و سرویس جاسوسی اسرائیل در جهت ایجاد تفرقه در بین مسلمان قرار دارد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا دشمنان بین ما تفرقه نیندازند تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند مسلمانان امروز در برابر تمامیت‌خواهی و اقداماتی چون اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا ید واحده‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برخلاف میل دشمن این اقدامات هر روز سبب وحدت بیشتر بین مسلمانان شده است گفت: باید مراقب باشیم که دشمنان در بین مسلمان رخنه و نفوذ نکرده و خود ما هم به این دشمنی‌ها دامن نزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.