شهرکرد-محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری انقلاب ستون خیمه نظام اسلامی است هر حرکتی که در جهت تضعیف نظام و رهبری باشد از نظر ما محکوم و بشدت این جریانات سیاسی تقبیح است.

شاخص برای ما رهبری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، محمد رضا عارف که جهت گرامیداشت ۱۶ آذر به شهرکرد سفر کرده است شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد و در سالن فارابی این دانشگاه خطاب به دانشجویان و اساتید این دانشگاه گفت: ۱۶ آذر برای ما یک نماد است که باید در مقابل استعمار و استکبار گران ایستاد و اجازه نداد ایادی غربی و کشورهای اجنبی عزت و شرف این مملکت و خصوصاً قشر دانشجو که موتور محرکه نظام انقلابی است را به سخره بگیرد.


عارف گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و عظمت است و این حاصل نشد مگر به اعتبار خون شهیدان مان و رهبری های حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که به خوبی توانسته است کشتی این انقلاب را به ساحل امید و آرامش هدایت و رهبری نماید.

وی افزود: جنبش دانشجویی علاوه بر خدماتی که داشته مشمول آسیب‌هایی هم شده است و یکی از آن آسیب‌ها را می‌توان عدم داشتن استقلال سیاسی در یک مقطع از تاریخ دانست.

عارف تاکید کرد: قشر دانشجو و دانشجویان باید بیدار بوده و از گرفتار شدن در مسائل جزئی و  مستمسک قرار گرفتن دست احزاب از هر حزب و جناحی پرهیز نموده و آزاد اندیش و مستقل باشند و درست تصمیم گیری نمایند.


وی خطاب به مسئولان فرهنگی و دانشجوئی تصریح کرد: عزت و آبروی دانشجو و دانشگاهیان باید حفظ و مراعات شود بنده با برخورد های امنیتی و اقدامات اطلاعاتی در سطح دانشگاه و دانشگاهیان بشدت مخالف بوده و هستم چرا که دانشجو باید احساس امنیت روحی و روانی داشته باشد که اگر جزء این باشد در حق این نظام جفائی نابخشودنی صورت گرفته.

وی خطاب به وزیر علوم گفت: دانشجو عزیز و عزتمند است و این عزت نفس باید در روحیه و منش دانشجو و دانشگاهیان به وضوح قابل مشاهده و محسوس باشد فلذا بنده با ستاره دار نمودن دانشجویان در مراکز علمی و دانشگاهی بشدت مخالفم و باید هر چه سریعتر به این بازی های سیاسی و غیر عقلائی خاتمه داد ،باید با دانشجو با سعه صدر و احترام در حد منزلت یک شخصیت ارزشمند فرهنگی بر خورد شود.
عارف در خاتمه تاکید کرد: بنیاد امید ایرانیان به دنبال عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.